| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Violea geeft fout niet toe, verbergt achter klantenservice
Violea geeft fout niet toe, verbergt achter klantenservice
Op woensdag 25 Januari 2012, verloor mijn zoon zijn jeugdmaandabonnement van Veolia lijn 12 van school naar huis. (van Sittard naar Geleen) Mijn zoon heeft een beperking en kan alleen met de bus naar school. Donderdag en vrijdag was hij ziek en ging toen niet naar school. Maandag daaropvolgend wilde hij weer naar school gaan en merkte dat hij zijn abonnement was verloren. Hierop heb ik 'smorgens om een uur of negen naar de klantenservice van Limburg gebeld het verhaal voorgelegd en er werd bij gevonden voorwerpen gekeken of het abonnement gevonden was. Dit was niet het geval. Er waren wel andere abonnementen gevonden maar die van mijn zoon zat er niet bij. Hierop moest ik dus dezelfde dag weer een nieuw abonnement kopen, want hij moet naar school kunnen. Het oude abonnement was nog 2 weken geldig. 'sMiddags heb ik een nieuw abonnement gekocht. Dit is voor mij financieel niet makkelijk daar ik een uitkering heb. Thuis aangekomen pak ik de post en daar ligt het oude abonnement gevonden door Veolia. Nu heb ik echter al een nieuw abonnement gekocht. Ik heb direct weer gebeld met de klantenservice en hier werd mij medegedeeld dat zij een email zouden sturen naar Veolia in Sittard met mijn vraag waarom zij dit niet hadden doorgegeven aan Veolia gevonden voorwerpen. Ook werd meteen mijn bankrekeningnr. gevraagd voor het geval dat zij de helft van het maandabonnemnt zouden vergoeden. Ik was optimistisch en blij dat serieus mijn klacht werd behandeld. Ik zou bericht krijgen als er een antwoord kwam. Deze bleef uit. Ik heb toen weer gebeld en er werd mij verteld dat er een antwoord binnen was gekomen maar dat zij vergeten waren dit aan te vinken. Dus het stond dus nog als in behandeling. Het antwoord was negatief. Veolia in Sittard verklaarde dat zij er alles aan hadden gedaan om mijn telefoonnummer te vinden (op een abonnement staat nooit een telefoonnr. alleen het adres), het niet konden vinden en het toen maar opgestuurd hadden en ik had geen recht op een vergoeding van 2 weken. Ik had toen tegen de medewerkster van Veolia gezegd dat ik het fijn vond dat zij het hadden opgestuurd maar dat ik er niets meer mee kon doen omdat ik ondertussen een nieuwe heb moeten kopen. Als zij het hadden doorgegeven aan de klantenservice had ik geweten dat het abonnement was gevonden en opgestuurd. Dat ik dus daarom de helft van het bedrag terug betaald wilde hebben. Deze reactie werd weer teruggestuurd naar Veolia in Sittard en ik zou weer bericht krijgen. Weer geen bericht gekregen. Ik ben naar Sittard gegaan naar het station en het verhaal voorgelegd aan de baliemedewerker van Veolia. Hij vertelde mij dat dit wel vaker voorkwam dat als er iemand van het personeel een abonnement vond het vergat om het door te geven en het gewoon opstuurde. Hij kon mij verder niet helpen en gaf mij een klachtenkaart mee die ik kon opsturen naar de klantenservice. Dit had ik direct gedaan en ook de klacht door gegeven dat ik nooit een reactie kreeg van de klantenservice. Hierop heb ik ook niets op gehoord. Ik heb weer gebeld met de klantenservice en gevraagd wat de stand van zaken was van mijn klacht. Hierop werd gezegd zij een antwoord hadden gekregen, dat zij dit niet aan mij konden doorgeven en dat het nog intern moest worden besproken en dat ik nog bericht zou ontvangen. Geen bericht. Weer opgebeld en toen kreeg ik heel onbeschoft te horen dat het de schuld van mijn zoon was dat hij zijn abonnement verloren was en dat ik geen recht had op een schadevergoeding. Zij hadden er alles aan gedaan om aan een telefoonnummer te komen. Op mijn argument van waarom hebben zij dit dan niet doorgegeven aan de klantenservice wilde zij niet reageren. Hier moest ik het maar mee doen en hing op. De volgende dag echter heb ik weer opgebeld en kreeg een andere medewerkster aan de telefoon zij zei echter dat er nog geen antwoord binnen was.
Ik weet het niet meer hoor ik kan wel blijven bellen. In Sittard verwijzen me naar de klantenservice om een klacht in te dienen want ze hebben het verzuimd om het door te geven dat er een abonnement was gevonden. Maar als ik bel krijg ik te horen dat Sittard het helemaal niet wil vergoeden. Mogen ze dit wel doen op deze manier, dit is toch geen stijl zo de mensen afpoeieren en verschuilen achter klantenservice (dit is geen service). En moeten ze dit niet doorgeven bij gevonden voorwerpen als ze dit opsturen zodat deze informatie aan mij verstrekt kan worden als ik opbel? Ik heb er schoon genoeg van die hele Veolia en hun service aan de mensen die van openbaar vervoer afhankelijk zijn. Wat moet ik doen? Graag advies hiervoor!! Alvast bij voorbaat dank.
Ik weet het niet meer hoor ik kan wel blijven bellen. In Sittard verwijzen me naar de klantenservice om een klacht in te dienen want ze hebben het verzuimd om het door te geven dat er een abonnement was gevonden. Maar als ik bel krijg ik te horen dat Sittard het helemaal niet wil vergoeden. Mogen ze dit wel doen op deze manier, dit is toch geen stijl zo de mensen afpoeieren en verschuilen achter klantenservice (dit is geen service). En moeten ze dit niet doorgeven bij gevonden voorwerpen als ze dit opsturen zodat deze informatie aan mij verstrekt kan worden als ik opbel? Ik heb er schoon genoeg van die hele Veolia en hun service aan de mensen die van openbaar vervoer afhankelijk zijn. Wat moet ik doen? Graag advies hiervoor!! Alvast bij voorbaat dank.
Re: Violea geeft fout niet toe, verbergt achter klantenservice
probeer het eens wat korter
misschien dat dan iemand de tijd neemt om het door te lezen
misschien dat dan iemand de tijd neemt om het door te lezen
Nou als je het al lang vindt om te lezen, Ruud, kun je je dan voorstellen wat een lange geschiedenis ik al heb gehad met Veolia, daar word je pas moedeloos van!!
Ok, geen probleem, ik zal proberen het verhaal in het kort te schrijven. Ik wilde het zo duidelijk mogelijk weergeven. Sorry dat hoef ik de leden van het forum niet aan te doen, zo'n lang bericht te laten lezen. Dus hier in het kort:
Mijn zoon had zijn busabonnement vergeten in de bus. Toen wij hier een aantal dagen erna erachter kwamen (in de tussentijd is hij ziek geweest en niet naar school met de bus moeten gaan) heb ik de klantenservice opgebeld van Veolia en zij vertelde mij dat zij geen abonnement gevonden hadden. Dezelfde dag heb ik dus een nieuw abonnement moeten kopen en toen ik thuis kwam lag het oude in de bus. Veolia had het abonnement gevonden maar hadden het verzuimd het door te geven bij klantenservice gevonden voorwerpen, waardoor ik een nieuw abonnement heb moeten kopen terwijl het oude nog 2 weken geldig was. Hierover heb ik een klacht ingediend. Veolia in Sittard geeft mij gelijk maar verwijst mij naar klantenservice en klantenservice zegt dat Sittard mij geen schadevergoeding wilt geven en dat zij geen schuld hebben. Wat moet ik doen in zo'n situatie, ik word gewoon afgepoeierd?!
Mijn zoon had zijn busabonnement vergeten in de bus. Toen wij hier een aantal dagen erna erachter kwamen (in de tussentijd is hij ziek geweest en niet naar school met de bus moeten gaan) heb ik de klantenservice opgebeld van Veolia en zij vertelde mij dat zij geen abonnement gevonden hadden. Dezelfde dag heb ik dus een nieuw abonnement moeten kopen en toen ik thuis kwam lag het oude in de bus. Veolia had het abonnement gevonden maar hadden het verzuimd het door te geven bij klantenservice gevonden voorwerpen, waardoor ik een nieuw abonnement heb moeten kopen terwijl het oude nog 2 weken geldig was. Hierover heb ik een klacht ingediend. Veolia in Sittard geeft mij gelijk maar verwijst mij naar klantenservice en klantenservice zegt dat Sittard mij geen schadevergoeding wilt geven en dat zij geen schuld hebben. Wat moet ik doen in zo'n situatie, ik word gewoon afgepoeierd?!