Connexxion tramvervoer in Utrecht is zwaar onder de maat! trams komen vaak te laat of helemaal niet. Vandaag was het weer is raak, meerdere trams na elkaar uitgevallen. Onderstaande klacht heb ik naar Connexxion gestuurd, en probeer ik wijd en ver over het internet te versprijden:
Ik ben er eigenlijk allang achter dat jullie in Utrecht zwaar onder de maar presteren. Talloze keren heb ik voor niks op een tram staan wachten. Maar vandaag was de druppel, na dat 5 trams achter elkaar niet op kwamen dagen maar de bus genomen. twee uur later op de terugweg kwamen er weer 3 trams niet opdagen. Er is niemand van Connexxion om bij te klagen, er word geen enkele informatie gegeven. Er word naderhand geen excuses aangeboden. En ik weet zeker dat jullie ook wel te beroerd zullen zijn om op deze klacht te reageren. Ik kan jullie in ieder geval verzekeren dat dit lang niet de enige site zal zijn waar deze klacht naar toegaat! In Utrecht hebben we recht op degelijk openbaar vervoer, en u blijkt niet in staat om dit te regelen! Dit vind ik bijzonder kwalijk!
Jan van Aardenne
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Connexxiohn tramvervoer in Utrecht
-
Re: Connexxiohn tramvervoer in Utrecht
Tja, de 23e was er een ongeluk gebeurd tussen een tram en een auto op het 24 oktoberplein en heeeeeeel raar, dan kunnen er tijdelijk verder even geen trams meer langs.
Maar inderdaad wel ontzettend lullig dat er niemand van Connexxion dan even langs komt op dat persoonlijk aan Jan te vertellen, uiteraard vergezeld van de nodige excuses.
Maar inderdaad wel ontzettend lullig dat er niemand van Connexxion dan even langs komt op dat persoonlijk aan Jan te vertellen, uiteraard vergezeld van de nodige excuses.