NS weg=weg - is inderdaad 'weg'

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
witte angora
Berichten: 33357
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

NS weg=weg - is inderdaad 'weg'

Ongelezen bericht door witte angora »

Net de eerste mail van de NS gehad. Prima, wil best wel een 'gratis' cookie bij Starbucks. En als je claimt? Dan heb je een probleem, want er verschijnt een pop-up met de barcode op je laptop, die je niet kan doorsturen naar je telefoon. Dat gaat het dus niet worden.

Geweldig, dit.

Het zal ook geen geld moeten kosten, nietwaar?

Edit: voor de koffie voor 1,50 geldt hetzelfde: je kan de pop-up niet doorsturen naar je telefoon.

DeZevendeHenk
Berichten: 926
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: NS weg=weg - is inderdaad 'weg'

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Waarom doorsturen, kun je hem niet openen op de telefoon zelf, al dan niet in de browser of de app?

Nijogeth
Berichten: 11513
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: NS weg=weg - is inderdaad 'weg'

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Je kunt natuurlijk ook een print screen maken en doorsturen naar de telefoon. Of uitprinten. Of een foto maken met de telefoon (maar volgens mij had je geen smartphone, toch?). Zoveel opties.

witte angora
Berichten: 33357
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: NS weg=weg - is inderdaad 'weg'

Ongelezen bericht door witte angora »

DeZevendeHenk schreef:
30 jun 2025 17:21
Waarom doorsturen, kun je hem niet openen op de telefoon zelf, al dan niet in de browser of de app?
Nope, het is een popup zonder link of wat dan ook.

Intussen is het opgelost; de claim komt nu ook in de mailbox terecht. De mail kan ik wél doorsturen naar het mailadres van de telefoon. Kennelijk was er een bug of zoiets.

Plaats reactie