ZeerPrivé schreef: ↑18 okt 2022 20:02
@MM: via de app aanklikken 'pakket naar het buitenland', bestemming invullen, pakket kiezen, (willekeurig) gewicht en afmeting kiezen, dan krijg je alleen de optie 'aangetekend en verzekerd' te zien, maar (zal het even in de ik vorm schrijven) ik wil NIET aantekenen, maar verzekeren dus kom ik in de app niet verder.
Dus klik ik dit scherm weg middels X dan word je doorgelinkt naar de website waarin het scherm opent 'alles over versturen'. Dan even naar beneden swipen en klik op 'verstuur een pakket naar het buitenland'.
Et voilà, dan zie je onder 'aangetekend en verzekeren' ook de optie 'verzekerd' verzenden te zien.
Dank! Zo wordt het tenminste helder waar we het precies over hebben. MEt "het staat in de app" komen we niet veel verder

Jij hebt exact hetzelfde gedaan als ik meermaals had geprobeerd. En nu snap ik ook gelijk de verwarring.
Als we het hebben over een eventuele misleidende handelspraktijk, dan gaat het om de informatie die de verkoper biedt
in het bestelproces. Dat is immers waar de koper zich op baseert. Mijn stelling was (en is) nog steeds dat de verwijzing naar de website (en dus naar de overige, niet in de app genoemde opties) niet in de app zijn opgenomen. Dat is dus ook een juiste conclusie: die informatie komt pas beschikbaar
als je het bestelproces afbreekt, en daardoor alsnog... op de website komt. En dat de informatie dáár wel te vinden was, was al vanaf het begin duidelijk.
Ergo: de bedoelde verwijzingen maken géén onderdeel uit van het bestelproces in de app (en zijn ook niet in de app te vinden), en juist dat vormt de reden voor TS om zich misleid te voelen. En ik zie nog steeds geen reden om het daarmee oneens te zijn.
(speciaal voor Jablan)