| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afschaffen grijs kenteken, jawel
afschaffen grijs kenteken, jawel
Het is altijd weer hetzelfde: in plaats van je sterk te maken om de hele (europees illegale) BPM af te schaffen hebben we het weer over een (kleine) groep belanghebbende particuliere grijs-kenteken rijders.
Wat is er toch altijd met die kortzichtige het-is toevallig-wel mijn-portemonnaie mentaliteit? Zijn we allen alleen nog maar in staat om op impulsen te reageren (net als de TV)? Zijn er nog denkenden?
Als de hele BPM wordt afgeschaft scheelt dat voor allen meer dan 40% op de prijs van een auto een alle volgbedragen.
Voor een bedrijf maakt het helemaal niets uit:
een auto van de zaak wordt altijd van de omzet (lees belasting) afgetrokken. En als er minder hoeft worden uitgegeven kunnen de prijzen ook lager!
Wat is er toch altijd met die kortzichtige het-is toevallig-wel mijn-portemonnaie mentaliteit? Zijn we allen alleen nog maar in staat om op impulsen te reageren (net als de TV)? Zijn er nog denkenden?
Als de hele BPM wordt afgeschaft scheelt dat voor allen meer dan 40% op de prijs van een auto een alle volgbedragen.
Voor een bedrijf maakt het helemaal niets uit:
een auto van de zaak wordt altijd van de omzet (lees belasting) afgetrokken. En als er minder hoeft worden uitgegeven kunnen de prijzen ook lager!
-
Gast
Re: afschaffen grijs kenteken, jawel
met het oog op het millieu lijkt het me verstandig om alle prijzen te verdubbelen met belasting, daarboven op mag de benzine ook nog eens 4x zo duur worden
het is gewoon aso dat mensen meerdere auto's voor de deur hebben, en dat alleen om ff een paar boodschapjes te halen
het is gewoon aso dat mensen meerdere auto's voor de deur hebben, en dat alleen om ff een paar boodschapjes te halen