Hij denkt dat ik een klein geslachtsdeel heb, feit is dat ik een aardige cup heb
Laat maar gaan die travestieten.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
En toch kan ie nog steeds een reactie plaatsen...dhc is al verbannen
Nee, die van jou verdienen een prijs...nooit een zinnige bijdrage
Tja... als je niet weet waar je over praat, zou ik vooral over de klok en de klepel beginnen...Als je de berichten over angel leest dan klikt deze wel vaker bij de Tros !
Zelf werd hij beticht dit forum altijd met proxyservers te benaderen.
Niets van aan trekken en gewoon blijven schrijven.
Ik hoorde het ook. Maar zoals zo vaak is het enigszins opgeleukt door de radio(presentator), en onderzoek op internet wijst uit dat van het bericht nagenoeg niets waar is.Vandaag op de radio over een subsidie, die is verleent door de staatsloterij van heel veel(exact weet ik het niet meer) geld.
Om onderzoek te doen naar de konten(billen) van vrouwen, hoe daar op gereageerd word en hoe dit bekeken word.
HEEL zinnig, en ook HEEL belangrijk zo'n onderzoek hoor, wat aardig wat kost. En zou dit een bijdrage kunnen leveren aan de samenleving??? Brengt dit geld in het laatje???? Krijgt de burger hier wat voor terug?? Kunnen wat met de uitkomst van dat onderzoek??
Nee ik denk van niet en dus weer een zinloze uitgave post, die wij met zijn alle betalen.