Vorige week kreeg ik een acceptgiro van de ANWB twv 45 eur.
Aangezien ik 1 x per jaar, zo omstreeks deze tijd, een factuur krijg van de ANWB t.w.v. ongeveer 100,- dacht ik "O dat is de jaarlijkse contributie en zonder alle (reclame?) tekst te lezen stuurde ik de acceptgiro in.
had ik maar goed gekeken; vanmiddag zat mijn bestelling in de bus; in werkelijkheid blijk ik het boek droomsteden van Europa te hebben besteld, t.w.v. precies.....
Nu zit er gelukkig netjes een brief bij dat ik het binnen 10 dagen kan retourneren op antwoordnummer.
Maar toch zit mij dit niet lekker. Het feit alleen al dat dit expliciet in de begeleidende brief wordt vermeld riekt naar opzettelijke misleiding/ voorbedachte rade etc.
Kan de ANWB dit zomaar doen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ANWB- Droomsteden van Europa
-
Gast
Re: ANWB- Droomsteden van Europa
hmm, ik snap het probleem niet helemaal; U hebt zelf niet gelezen waar de betaling voor was en de ANWB geeft u ook nog de mogelijkheid om de bestelling om te keren voor als u de bestelling foutief heeft gedaan....
-
Gast
Misschien volgende keer lezen wat je betaald? Ik kan op geen enkele manier bedenken hoe de ANWB fout zou kunnen zijn in dit geval. De brief die erbij zat zal vast en zeker vol hebben gestaan met informatie omtrent dit boek, dit niet lezen is dus uw fout, dat vervolgens willen afschuiven op de ANWB is ronduit dom.
-
Gast
Reageren op een topic dat bijna 3 jaar oud is, is blijkbaar ook een kunst.
-
Vakantie Smurf
Wel eens van "Direct mail" gehoord Marcel.Kan de ANWB dit zomaar doen?
Nu waarschijnlijk wel.
Ik weet zeker dat jij deze fout nooit meer zult maken.
En als antwoord op je vraag.......Ja ze mogen dit doen !!!!!!!!