naar aanleiding van het bericht in de krant van zaterdag 6 april, over de AOW uitkering in het jaar 2015 voor de mensen met een groot leeftijds verschil. In dit bericht stond namelijk dat mensen met een lijftijds verschil 50% AOW uitkering krijgen. Dit houdt bijvoorbeeld in dat in mijn geval met een leeftijds verschil ten opzichte van mijn vrouw negen jaar moeten rondkomen van 50% AOW uitkering.
Deze regeling treft alleen de mensen met een leeftijds verschil dat noem ik discriminatie. Zouden jullie hier een oordeel over willen geven.
bij voorbaat dank
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AOW iutkering in 2015
Re: AOW iutkering in 2015
Dit houdt dus in dat je eigenlijk als je 65 wordt moet gaan scheiden en net doen of je niets meer met elkaar te maken hebt. Dan behoor je toch het recht op het volle bedrag te behouden, lijkt mij. De staat die er dus voor zorgt dat je gedwongen bent om de zaak te "flessen". Maar ja, wellicht lost het probleem zichzelf op doordat de AOW wegens gebrek aan middelen tegen die tijd inmiddels op de vuilnisbelt der historie terecht gekomen is.
Is er in 2015 dan nog AOW ????
Ik dacht dat de Heren in Den Haag dat al verbruikt hadden !
Peter
Ik dacht dat de Heren in Den Haag dat al verbruikt hadden !
Peter
Je mag blij zijn dat je in 2015 nog in leven bent, de anti vergrijzing commissie is al druk doende om mensen versnelt te laten verhemelen, je kunt er beter niets vanaf weten.
Leef van dag tot dag en geniet vam je leven.
Leef van dag tot dag en geniet vam je leven.
Lieve allemaal,
Uit de reacties begrijp ik dat jullie er in toestemmen om gewoon de regels als makke schapen te volgen?
Denken jullie nu werkelijk dat de overheid het beste met ons voorheeft?
We worden stuk voor stuk belazert, en de enige die hier iets aan kunnen veranderen zijn wijzelf.
Als er personen zijn die hier iets meer duidelijkheid over zouden willen weten, wil ik adviseren de volgende site eens goed te bestuderen, daarin staat exact hoe de multinationals ons angstig willen hoyden, bovendien kun je daar vinden wat er aan gedaan zal gaan worden.
start bij www.firepower.cc en klink daar onder in het scherm NESARA aan en laat je verrassen. ( en verwonderen) de bewijzen liggen kant en klaar, neem alleen de stroomstoring in amerika en het gebeuren om 11-09 eens in gedachten.
Liefs Ellen
Uit de reacties begrijp ik dat jullie er in toestemmen om gewoon de regels als makke schapen te volgen?
Denken jullie nu werkelijk dat de overheid het beste met ons voorheeft?
We worden stuk voor stuk belazert, en de enige die hier iets aan kunnen veranderen zijn wijzelf.
Als er personen zijn die hier iets meer duidelijkheid over zouden willen weten, wil ik adviseren de volgende site eens goed te bestuderen, daarin staat exact hoe de multinationals ons angstig willen hoyden, bovendien kun je daar vinden wat er aan gedaan zal gaan worden.
start bij www.firepower.cc en klink daar onder in het scherm NESARA aan en laat je verrassen. ( en verwonderen) de bewijzen liggen kant en klaar, neem alleen de stroomstoring in amerika en het gebeuren om 11-09 eens in gedachten.
Liefs Ellen