Het is toch godsgeklaagd. Ik nam gisteravond de trein van Maastricht naar Meerssen ( stukje van 6 min in de trein) op het moment dat ik de trein instap valt me in dat ik nog een kaartje moest halen, maar dat zou ik niet meer redden.
Ik ga dus meteen naar de conducteur om een kaartje bij hem te halen...niets aan de hand zou je zeggen, maar wat blijkt ze laten je te pas en te onpas een treintariefkaartje kopen! Dit hield voor mij in dat ik ipv € 1.70 nu ineens € 7,- !!! moest dokken.
Ik vind dit geldklopperij van de bovenste plank... dat je iets moet bijbetalen kan ik inkomen maar geen prijsstijging van meer dan 400%!!
Zijn er meer mensen die soortgelijke ervaringen hebben met de NS?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aso's bij de NS
-
Gast
Re: Aso's bij de NS
Binnenkort krijg je in zo'n geval een boete wegens zwartrijden, dus je bent nog goedkoop uit geweest.
Jij gaat zeker ook de weg op met de auto zonder wegenbelasting te betalen? Als je dan door een agent wordt aangehouden zeg je: ja, klopt, maar kan ik hier even met u de wegenbelasting afrekenen? Niet dus, dan krijg je een dikke boete.
Jij gaat zeker ook de weg op met de auto zonder wegenbelasting te betalen? Als je dan door een agent wordt aangehouden zeg je: ja, klopt, maar kan ik hier even met u de wegenbelasting afrekenen? Niet dus, dan krijg je een dikke boete.
-
Lawaaiguy
De NS ondervind veel problemen met zwartrijders. Bedreigingen etc. De NS moet een duidelijke lijn trekken. Je had gwn een kaartje moeten kopen. Zo simpel is dat.
-
DaVrinzX
de wegenbelasting die kun je niet vergelijken met een treinkaartje à 400% prijsstijging.....
Maar het gaat me er hier niet om dat men tegen me gaat zeggen dat ik een treinkaartje moest halen.. Duh lijkt me duidelijk...
Waar ik over val, is dat er op een stukje van 6 min een prijs voor gemaakt word die gewoon heel hoog is, staat los van het feit dat ik een kaartje had moeten halen.
Maar het gaat me er hier niet om dat men tegen me gaat zeggen dat ik een treinkaartje moest halen.. Duh lijkt me duidelijk...
Waar ik over val, is dat er op een stukje van 6 min een prijs voor gemaakt word die gewoon heel hoog is, staat los van het feit dat ik een kaartje had moeten halen.
-
The Dixie Rebel
wat dacht je van de grijsrijders, die krijgen een verhoging van 550% levenslang tot zij hun auto van de hand doen en verkopen zij deze aan een partikulier moet men nog bpm betalen ook. En tevens spreekt men hier over een waarde verlies van 40 tot 75% van de auto. Is dat dan rechtvaardig.
-
The Rock Island Line
Wees blij dat je niet in Engeland woont. Daar moet je om de twee meter een ander kaartje kopen omdat er zoveel verschillende privebedrijven een stukje rails hebben.
Sommige dingen moet je gewoon door de overheid laten regelen, hoe sloom en inefficiënt die ook zijn. Het wordt dan in elk geval niet al te gek.
Sommige dingen moet je gewoon door de overheid laten regelen, hoe sloom en inefficiënt die ook zijn. Het wordt dan in elk geval niet al te gek.