| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belasting en de euro
Belasting en de euro
Ik heb me rot gegoogled, maar nergens heb ik gevonden dat toen de dure euro ingevoerd werd, de belasting daar op aangepast is!
Je betaalde 19 % over de gulden, alleen de gulden is nu het zelfde waard als de euro.
Eigenlijk voor de nadenkers onder ons, betalen we teveel belasting, is gewoon verdubbeld!
Terwijl de salarissen zijn stil blijven staan!
Ik kan hier wel een berekening neer gaan zetten, maar het feit is, we worden genaaid!
De huizenmarkt stort in en toch word de ozb verhoogd!
Maar goed dat de consument niet kan opgaan met geld, plukt de regering nu de vruchten van!
En weer wordt de burger de dupe!
Je betaalde 19 % over de gulden, alleen de gulden is nu het zelfde waard als de euro.
Eigenlijk voor de nadenkers onder ons, betalen we teveel belasting, is gewoon verdubbeld!
Terwijl de salarissen zijn stil blijven staan!
Ik kan hier wel een berekening neer gaan zetten, maar het feit is, we worden genaaid!
De huizenmarkt stort in en toch word de ozb verhoogd!
Maar goed dat de consument niet kan opgaan met geld, plukt de regering nu de vruchten van!
En weer wordt de burger de dupe!
Re: Belasting en de euro
Natuurlijk wordt de belasting niet aangepast. Of je nu 19% over 22 gulden betaalt of 19% over 10 euro maakt totaal niets uit.
Wat is er toch een leed in de wereld....
Leed bestaat hier voornamelijk uit het feit dat de poster het begrip 'procenten' niet beheerst, en zich ondanks dat onder de groep nadenkers schaart. Om treurig van te worden.
Tevens verdient deze post, maar dat geheel tezijde natuurlijk, de prijs voor domste post van 2009. De jury (moi) was vooral onder de indruk, nadat ze huilend van het lachen vanonder de tafel vandaan was gekropen, van de opmerking:
Tevens verdient deze post, maar dat geheel tezijde natuurlijk, de prijs voor domste post van 2009. De jury (moi) was vooral onder de indruk, nadat ze huilend van het lachen vanonder de tafel vandaan was gekropen, van de opmerking:
Wel vond de jury het jammer dat er toch geen berekening is geplaatst. Deze had namelijk de amusementswaarde aanzienlijk kunnen vergroten.Ik heb me rot gegoogled, maar nergens heb ik gevonden dat toen de dure euro ingevoerd werd, de belasting daar op aangepast is!
oi
ga jij me dan maar eens uitleggen, waarom de wisselkoers 2.27 was en in feite maar 2.02 was!
Kom dan nog maar eens lachend onder je tafel vandaan!
Enne ik wil graag nog wel even mijn prijs hebben ja!
ga jij me dan maar eens uitleggen, waarom de wisselkoers 2.27 was en in feite maar 2.02 was!
Kom dan nog maar eens lachend onder je tafel vandaan!
Enne ik wil graag nog wel even mijn prijs hebben ja!
Over welke wisselkoers heb je het? Euro-gulden? Bedoel je die 2,20371? En wat bedoel je dan met 2.27 en 2.02?
-
seagoing racer2
Beste Oi,
Nu wel met de prijs komen , ze heeft er recht op !!
Nu wel met de prijs komen , ze heeft er recht op !!
Ik had gisteravond mijn verjaardagsfeestje. Ik heb iedereen het stukje van karinknol laten lezen.
Hilarisch, rollend van het lachen gingen we over de vloer.
Bedankt Karin
Hilarisch, rollend van het lachen gingen we over de vloer.
Bedankt Karin
Gelukkig dat dit euroleed tenminste nog een carnavalskraker oplevert, een mooiere prijs kan Karin zich niet wensen