Sinds begin mei weet ik dat ik 800 euro te goed heb van de belastingdienst .Het zou terug geboekt worden.
Inmiddels heb ik het geld nog steeds niet terug.Als ik te laat ben met betalen van belasting krijg ik meteen een dreigbrief van boetes en dergelijke.
Maar mijn geld is er nog steeds niet.En kan niet veel anders dan bellen.Ik bel dus naar de belastingdienst.Men vertelt mij dat kantoor Zwolle dit afhandelt en ik terug gebeld zou gaan worden.Inmiddels heb ik meerdere keren gebeld en elke keer weer het zelfde verhaal:U wordt terug gebeld.vandaag nog.Mooi niet dus.zelfs niet met een extra aantekening.
Men stelt daarom voor om zelf te bellen onder telefoonnummer ondernemers.Particulieren kunnen anders niet bellen.De lijn wordt steeds verbroken of jawel:men pakt gewoon niet op.Ja je staat wel in de wacht tot het 5 uur is.Weer gebeld naar gratis nummer en een ronduit arrogante dame aan de lijn die zegt er niks aan te kunnen doen en dat het mijn probleem is.Ook al geef ik aan moeilijk iets anders te kunnen.En waarom ik hun dan weer bel.Ik geef aan dat als ze dan vraagt waarom ze dan toch mijn telefoonnummer weer moet vragen.Maar ze vond dat ze er niks aan doen en het blijkt in zwolle bekend te zijn dat ze gewoon zo doen.Geen tijd voor een klacht aan kantoor Zwolle vind ik dan.
Dit kan blijkbaar zomaar.Tot dat ik te laat ben met betalen.leuker kunnen wij het niet maken.moeilijker ook nog wel dus.Ze houden mijn geld gewoon vast lijkt het.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] belastingkantoor Zwolle onbereikbaar
Re: belastingkantoor Zwolle onbereikbaar
Mijn advies: briefje schrijven aan zwolle met verzoek aan te geven binnen welke termijn ze het bedrag van plan zijn terug te betalen.
In brief termijn geven van 1 week voor schriftelijke reactie van belastingdienst aan u.
Eveneens vragen waar u klacht kunt indienen over trage afhandeling.
Geen reactie ?
Klacht indien bij Belastingdienst.
Geen antwoord ?
Klacht naar Ombusman over trage afhandeling.
In brief termijn geven van 1 week voor schriftelijke reactie van belastingdienst aan u.
Eveneens vragen waar u klacht kunt indienen over trage afhandeling.
Geen reactie ?
Klacht indien bij Belastingdienst.
Geen antwoord ?
Klacht naar Ombusman over trage afhandeling.
-
Gast
daar is het de belastingdienst voor.Als ik te laat ben met betalen van belasting krijg ik meteen een dreigbrief van boetes en dergelijke.
Maar mijn geld is er nog steeds niet.
leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker.
ja ja
ik zou contact opnemen met een van die figuren uit het Gemakslab uit die nieuwe TV spotjes van de Belastingdienst. Die kunnen je ongetwijfeld helpen. Waarom anders zoveel geld aan reklame voor het Gemakslab uitgeven als ze je niet kunnen helpen?
Ict
Ict