LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beldezon zonnepanelen en het ministerie van VROM

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Zonnepaneeltje?

Beldezon zonnepanelen en het ministerie van VROM

Ongelezen bericht door Zonnepaneeltje? »

Hallo allemaal, :D

Ik heb voor half oktober zonnepanelen besteld bij beldezon, door enorme toeloop zou men niet eerder dan in december kunnen leveren (dat is eind okteber bekend gemaakt).
Krijg ik vandaag een brief van beldezon dat ze van het ministerie van VROM geen andere zonnepanelen mogen leveren dan de bestelde Philips. :x Terwijl beldezon andere gelijkwaardige panelen wilde aanbieden om zo toch op tijd voor de Energie Premie Regeling te kunnen leveren / plaaatsen.

Het lijkt er erg op dat VROM de hand op de Knip probeert te houden.
Want zeg nou zelf maakt het voor het milieu ook maar iets uit of het nou Philips of Shell of Solar power of weet ik veel welk merk panelen betreft.
Zolang de panelen de zelfde opbrengst en levensduur hebben maakt het voor een consument en voor het milieu niks uit.

Op deze manier wordt de laatste mogelijkheid om een bijdrage aan een beter milieu te doen hardhandig om zeep geholpen.

VROM zegt:
Nederland is klein denk GROOT.
VROM doet:
De vraag is GROOT denk klein.... :evil:

Groet Andre

Gast

Re: Beldezon zonnepanelen en het ministerie van VROM

Ongelezen bericht door Gast »

Wat moet je nou met zonnepanelen als er lekkere vrouwen rondlopen

PatriCCk

Re: Beldezon zonnepanelen en het ministerie van VROM

Ongelezen bericht door PatriCCk »

ZONNEPANEEL!

Begin Oktober heb ik bij Eneco Philips zonnepanelen besteld... ' Direct leverbaar'... Het is nu bijna kerst en nog geen paneeltje gezien. Belen met Eneco... Grrrrr, ze houden je aan het lijntje...we bellen u terug, vandaag nog, het komt voor elkaar. Het geld is al van m'n rekening maar geen zonnepaneel gezien. Straks loop ik ook nog de subsidie mis. Wat kan ik dan nog doen?

Grrrrrr....

Gesloten