LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betreft Automatische Machtiging Zuiderzeeland

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
regien1953

Betreft Automatische Machtiging Zuiderzeeland

Ongelezen bericht door regien1953 »

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs ontvangen schrijven omtrent aanslag Waterschapbelasting Zuiderzeeland in Lelystad.

Met ingang van 2005 zit de aanslag niet meer in de nota verwerkt van het Waterbedrijf Hydron in Lelystad dit werd per maand berekend.

Nu is het zo geregeld dat wij als ingezetende twee keuze mogelijkheden hebben, die zijn 1- Hun machtigen in 9 maanden wordt het bedrag van jouw opgegeven rekening geschreven.
2-.Dan wel in Twee maandelijkse termijnen het hele bedrag betalen, praatje wel over zo"n 450 Euro waterschap Belasting.
Ons bezwaar is dat ik hun moet gaan machtigen om tot een betalingsregeling te komen.
Inmiddels mail verstuurd dat wij tegenwoordig Internet bankieren en dat ik zelf liever mijn eigen geldzaken kan regelen, per dag kan ik zelf bepalen wanneer, en van welke rekening het betaalde bedrag wordt afgeschreven, inmiddels mail ontvangen ik krijg geen toestemming van hun om dit zo af te spreken.
Leven wij nu in een Democratisch land????????

Onze vraag wat voor rechten hebben wij in deze als burger????
In afwachting op u reactie,
R.de Klonia.[/b]

karr-1

Re: Betreft Automatische Machtiging Zuiderzeeland

Ongelezen bericht door karr-1 »

Tsja het is te begrijpen. Als ze voor ik weet niet hoeveel mensen allemaal een individuele regeling moeten gaan afspreken dan wordt het een chaos.

Ik vrees dus dat er weinig aan te doen valt, ze bieden je al 2 mogelijkheden dus ik zou zeggen kies degene die jou het beste uitkomt.

Gesloten