Prima plan die bezuinigingen!! Eindelijk eens mensen aan het werk zetten in plaats van de maatschappij leegzuigen door uitkering te trekken. Werken is goed: klimt de economie uit het dal en is er wellicht wat minder zinloos geweld. Ik begrijp niet dat de partij van de ARBEID dit nooit heeft bedacht.
Laatst een paar van die idioten van de vakbonden op het station gezien: genoeglijk een sigaretje opsteken. Toen dacht ik: "ach, als je DAAR nog geld voor hebt, zal de rest ook wel meevallen. Uitgaande van een pakje sigaretten per dag (wat ze natuurlijk allemaal gewoon roken) tegen de huidige prijs, kun je al drie jaar eerder met pensioen als je dat niet rookt en dit iedere dag op je spaarrekening zet!
Dus: kom maar lekker van je luie kont af en ga maar snel aan de slag dames en heren!! Veel succes allemaal!
PS: in een ding geef ik de vakbonden wel weer gelijk: in hun visie op de hypocrisie van politici. Maar laat ik niet te hard spreken: ze hebben nog pistolen, kogels en Volkerts genoeg over!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bezuinigingen
-
Gast
Re: Bezuinigingen
Wat een dom gezwetst ..
Als je wat mankeert is het heel moeilijk om werk te krijgen .
En hoe kom je erbij dat elke werkeloze zinloos geweld gebruikt .
Ik hoef niet te raden op welk soort forums je nog meer zit.
.
Als je wat mankeert is het heel moeilijk om werk te krijgen .
En hoe kom je erbij dat elke werkeloze zinloos geweld gebruikt .
Ik hoef niet te raden op welk soort forums je nog meer zit.
.
-
Hydrocephalus
Dus: kom maar lekker van je luie kont af en ga maar snel aan de slag dames en heren!! Veel succes allemaal! Tja, en de Geus zich maar afvragen wa ... ouden tip.
-
rick
Een oplossing voor de zogenaamde toekomstige "kanslozen"?
Ik denk dat het probleem zichzelf zal oplossen. Tuurlijk zal er een bepaalde groep overblijven, ik geloof ook weer niet in een utopie. Maar als mensen meer gedwongen worden om te werken, denk ik, dat er genoeg zijn die daar naar gaan zoeken. En ook meer en meer doorkrijgen dat de Nederlandse grens geen beperking meer hoeft te zijn. Ik denk bijvoorbeeld aan immigranten, indien zij een werkprikkel krijgen en dit hier niet kunnen vinden, kunnen zij dit wellicht in hun vaderlanden wel vinden. Of als niet-immigranten kunnen naar het buitenland gaan. Wat ik betoog is het, in mijn ogen, het oneigenlijke gebruik van sociale voorzieningen aan banden leggen. Dit treft een ieder namelijk in de protemonee. Want iedereen kan hiervoor opdraaien.
En jammer dat alles wat ik zeg als gezwets wordt afgedaan zonder argumenten. Eigenlijk ben je dan gewoon een meeschreeuwer van die vakbonden die, in mijn ogen, net zo blind en doof zijn als de politici met wie ze geen poot aan de grond krijgen.
Svp reakties hierop!
Ik denk dat het probleem zichzelf zal oplossen. Tuurlijk zal er een bepaalde groep overblijven, ik geloof ook weer niet in een utopie. Maar als mensen meer gedwongen worden om te werken, denk ik, dat er genoeg zijn die daar naar gaan zoeken. En ook meer en meer doorkrijgen dat de Nederlandse grens geen beperking meer hoeft te zijn. Ik denk bijvoorbeeld aan immigranten, indien zij een werkprikkel krijgen en dit hier niet kunnen vinden, kunnen zij dit wellicht in hun vaderlanden wel vinden. Of als niet-immigranten kunnen naar het buitenland gaan. Wat ik betoog is het, in mijn ogen, het oneigenlijke gebruik van sociale voorzieningen aan banden leggen. Dit treft een ieder namelijk in de protemonee. Want iedereen kan hiervoor opdraaien.
En jammer dat alles wat ik zeg als gezwets wordt afgedaan zonder argumenten. Eigenlijk ben je dan gewoon een meeschreeuwer van die vakbonden die, in mijn ogen, net zo blind en doof zijn als de politici met wie ze geen poot aan de grond krijgen.
Svp reakties hierop!