| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Binnenlandse zaken en sport.
-
OVERHEID.HATER
Binnenlandse zaken en sport.
Volgens binnenlandse zaken is het niet mogelijk gemeenten te verbieden om steun te verlenen aan noodlijdende voetbalclubs. Waarom kan er dan wel een wet gemaakt worden die het fotograferen van Maxima en Willem Alexander in/bij hun villa verbiedt ? Ik ben geen voetballiefhebber en vertik het om daar aan mee te betalen. De lokale tennisclub, handbalclub, korfbalclub en wat niet meer voor clubs krijgen dit soort steun ook niet (in ieder geval geen tonnen, laatstaan miljoenen) Ieder voetbalclub (betaald voetbal) is een bedrijf op zich. Als bij wijze van spreken de pizzaboer failliet dreigt te gaan, krijgt die (als bedrijf) ook echt geen cent uit de gemeentekas. Je zou bijna zeggen dat dit dus een vorm van discriminatie is... (En DAT is bij de wet al heel lang verboden)
-
Peter
Re: Binnenlandse zaken en sport.
Helemaal met je eens
En als ik een bedrijf heb en een goede werkkracht uit Afrika wil halen die beslist nidig is voor hehoud zaak krijg ik GEEN toestemming
Als Ajax een zwarte uit Afrika haalt om een potje te voetballen KAN dat wel !
SNAP er echt niets meer van ! jullie wel ??
Sport op TV elke keer reklame spot er tussen
Behalve bij voetbal !!!!!!! durven ze zeker niet !
Als holigan ben je toch sterk schijnbaar
Peter
En als ik een bedrijf heb en een goede werkkracht uit Afrika wil halen die beslist nidig is voor hehoud zaak krijg ik GEEN toestemming
Als Ajax een zwarte uit Afrika haalt om een potje te voetballen KAN dat wel !
SNAP er echt niets meer van ! jullie wel ??
Sport op TV elke keer reklame spot er tussen
Behalve bij voetbal !!!!!!! durven ze zeker niet !
Als holigan ben je toch sterk schijnbaar
Peter