LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] controle bij UWV

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
jacorie

controle bij UWV

Ongelezen bericht door jacorie »

Ik ben vanmorgen naar UWV geweest voor controle. Op 6 nov.2008 heb ik nieuwe heup gekregen. Op oudejaarsdag schoot het er zomaar uit. Toen kreeg ik griep, daarna brochitis, daarna longontsteking en sinds vrijdag is bekend dat ik zware trombose heb. Kom ik daar denken ze dat ik simuleer en vraagt zo'n mens of ik weer kan werken. Daarna vraagt ze of ik wel mag lopen en dan stuurt ze een intrigatie persoon die me moet begeleiden, naar werk ik heb gezegd dat ik eerst weer helemaal wil herstellen. Gaat UWV zo met mensen om die dus echt ziek zijn of blijft het onkundig personeel dat in de maatschappij niet kan werken maar wel bij een instantie als UWV die niks om mensen geeft. Enigste wat telt is werken werken maar werk is er helemaal niet en al helemaal niet voor mensen die 60 zijn en die dit hebben.maar je moet uit de ziektewet want dan kan je de ww in en hoeven ze niet zoveel te betalen.
Droevig is dit en dan in 2009 wanneer leren ze het eens bij dat UWV.

graces

Re: controle bij UWV

Ongelezen bericht door graces »

De praktijk is dat het nodig blijkt dat men wantrouwend is. Als de arts een oordeel geeft dat volgens jou niet klopt, denk er dan aan om op tijd om een second opinion te vragen!

jacorie

Ongelezen bericht door jacorie »

Het is niet dat de arts het doet daar ben ik dus nog dik onder controle maar het zijn die afgekeurde mensen bij UWV die daar denken artsje te moeten spelen en niet weten wat ze doen.

poespas

Ongelezen bericht door poespas »

De uwv artsen zijn gewoon malloten, die niks anders kunnen :roll:

Heb er ook vaak met te maken gehad en heb er geen goed woord voor over.

Dat geldt trouwens voor het hele Uwv.

Gesloten