LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitaal verzekerings bericht uwv

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
velocitas

Digitaal verzekerings bericht uwv

Ongelezen bericht door velocitas »

Ik ben opzoek naar mijn werkverleden( nee ik weet het zelf niet precies dus daar over graag geen discussie).

Nu kun je de gegeven inzien via het digitaal verzekerings bericht op de site van het uwv. Maar de jaren die meetellen voor bijv een uitkering kun je niet inzien dus ook niet controleren! Laat dat nou net de jaren zijn die ik wil inzien omdat ik deze nodig heb voor de aanvraag van een WIA en uiteraard wil controlen zo ver ik kan.

Als ik het Uwv opbel hebben ze deze gegevens zogenaamd niet en hebben hun ook geen inzage, terwijl ik laats opgesprek was geweest en mevrouw had een papiertje in de handen waar ze me precies op kon laten zien waar en hoelang ik had gewerkt. Bel ik die mevrouw op en hebben ze zogenaamd ook niets en ook nooit gehad.Maar goed hun hebben daar inzage in want ik heb het gezien en anders kunnen ze helemaal niet de hoogte van de uitkering bepalen maar op een of andere manier krijg ik geen toegang tot de gegevens wat ik ook probeer.

Dus de vraag luid, Hoe krijg ik de gegevens achter de jaren die wel meetellen van het DBV ?

morundo

Re: Digitaal verzekerings bericht uwv

Ongelezen bericht door morundo »

Volgens mij zijn die gegeven ook te zien in je pensioenoverzicht, een aan te vragen bij de belastingdienst.

Gesloten