LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Erf een schuld

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
queenfan

Erf een schuld

Ongelezen bericht door queenfan »

De titel zegt het al mijn schoonvader ligt op sterven en heeft een hoop schulden, maar mijn vrouw heeft al bijna 20 geen enkele contact met haar vader.

Hoe erg het ook Is marl we zitten natuurlijk niet te wachten op de schulden, aangezien mijn vrouw en zwager enig erfgenaam zijn. Wat moeten we doen om afstand te doen, inclusief 3 minderjarige kinderen waarvan de oudste 5 is.

witte angora

Re: Erf een schuld

Ongelezen bericht door witte angora »

queenfan schreef:De titel zegt het al mijn schoonvader ligt op sterven en heeft een hoop schulden, maar mijn vrouw heeft al bijna 20 geen enkele contact met haar vader.

Hoe erg het ook Is marl we zitten natuurlijk niet te wachten op de schulden, aangezien mijn vrouw en zwager enig erfgenaam zijn. Wat moeten we doen om afstand te doen, inclusief 3 minderjarige kinderen waarvan de oudste 5 is.
:?:

Over het verwerpen van de erfenis:
http://www.geldenrecht.nl/artikel/2010- ... een-schuld

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Bij mijn weten, maar ik ben geen expert, krijg je niets als je een erfenis verwerpt. Dus ook geen persoonlijke dingen waar je wellicht herinneringen aan hebt. Het is alles of niets.
Nu willen jullie wellicht niks persoonlijks van de man, maar hou dit wel in je achterhoofd bij de beslissing.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

queenfan, kijk ook even op nog een site:
www.notaris.nl/veelgestelde-vragen-over-het-verwerp

Gesloten