LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] File-leed irritatie nummer 1

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
aparanda

File-leed irritatie nummer 1

Ongelezen bericht door aparanda »

In de file staan we doen het niet graag maar het hoort er tegenwoordig bij, dan heb je van die aso's die via een uitvoeg-strook gewoon weer invoegen, benzinepomp rijders, ook daar wen je wel aan, maar waar ik niet aan kan wennen zijn de "belangrijke"personen die tijdens de ochtend of avond spits toch heel snel naar plek van bestemming willen, zonder te willen stoppen, voorbeeld 1: A2 9 dec. om 6.45 uur den bosch richting Utrecht nabij de Lucht, Blauwe zwaailampen in de verte achter mij, langzaam raakt iedereen om mij heen in paniek want wat zou het zijn, ambulance, politie, brandweer, mensen halen de meest vreemde handelingen uit om ruimte te maken, als het gevolg mij is ingehaald dan zie ik wat het was, 3 auto's, met vermoedelijk een minister o.d. in de middelste auto, die grijnzend om zich heen kijkt, je ziet aan de automobilisten om je heen wat ze denken, niet veel goeds dus :evil: wat vooral irritatie opwekt is dat de voorste en achterste auto's blokken, (dat wil zeggen breed rijden om het verkeer op te schuiven zodat de tweede auto meer ruimte heeft en daarbij rakelings langs overige automobilisten rijden). Eeste reed het nog langzaam, nu staan we 15 minuten stil! s'avonds A28 9 dec. om 18,30 uur Utrecht richting hoevelaken gebeurt eigenlijk weer precies het zelfde als s'morgens met wederom de zelfde gezicht uitdrukkingen als s'morgens om mij heen. :twisted:
Waarom gaan zij niet gewoon samen met ons in de file staan, gezellig urenlang bumper aan bumper, net zoals wij, ook wij hebben "haast" om ergens te komen, en ik vind het net zo belangrijk om op tijd daar te zijn, net zoals iedereen om mij heen.
Dus mijn voorstel is Blauwe lampen alleen voor "echte"hulpverleners en de rest in de file, dan wordt er waarschijnlijk sneller een oplossing gezocht voor het oplossen van file's, en dan nog maar te zwijgen over de file-ellende die veroorzaakt wordt nadat de hele handel is gepasseert want daarachter groeit de file nog sneller en sta je nog veel langer stil.
Ga nu niet reageren dat het belangrijke personen zijn, want ik vind persoonlijk iedereen belangrijk, vrachtwagen chauffeur of bouwvakker, we staan niet voor de lol in de file, toch

karr-2

Re: File-leed irritatie nummer 1

Ongelezen bericht door karr-2 »

Hier ben ik het volledig met je eens. Blauwe lampen en sirenes zijn alleen voor echte hulpdiensten zoals politie, brandweer etc. Ministers, VIP's of zelfs de koningin sluit maar gewoon aan in de file, net als wij allemaal.

Neemt niet weg dat ook de huidige acties van de brandweer te zot voor woorden zijn. Alsof ik er iets aan kan doen dat zij moeten werken net als de rest van Nederland. Ga ergens klagen waar het zin heeft en dat is niet midden op de snelweg.

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

aparanda,

Heb je geen kenteken kunnen noteren.
Er zijn tv programma's genoeg die ze willen hebben en er ook iets mee doen.

Misschien iets voor de volgende keer.

aparanda

Ongelezen bericht door aparanda »

helaas kentekens noteren dat lukt niet als je overdonderd wordt door blauwe zwaai lampen met de daarbij komende verkeers manoeuvre, maar ik zal het eens proberen

Gesloten