Ja ja je mag ook al niet meer naar mooie meiden fluiten, BOETE
Verplicht winkelmandje, BOETE
Geen puik meer op straat, BOETE
enz. enz. enz, BOETE
Ja ja we leven in een politiestaat
Dat ze maar eens echte boeven gaan vangen !
Je kunt beter met 2,99 kgr hash op Schiphol aankomen dan een mooie meid nafluiten
Waar zijn we in hemelsnaam mee bezig in dit vervelend land ?
Normen en waarden ????? HA
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fluitje
-
Gast
Re: Fluitje
WAT IS HET PROBLEEM HIER?
TEVEEL MENSEN DIE ACHTER HET BUREAU ZITTEN!
DUIDELIJK EEN VOORSTEL VAN EEN STELLETJE BUREAUCRATEN!
BEZUINIGINGEN: OP DIE PLEK (BUREAU'S) MOET DIT GEBEUREN.
REORGANISATIE: BUREAU-LIKKERS DE STRAAT OPSTUREN EN DE HANDEN LATEN WAPPEREN (DAAR ZIJN DE MENSEN NODIG)
WE BETALEN ALLEN BELASTING: OOK VOOR DIE GASTEN!!
TEVEEL MENSEN DIE ACHTER HET BUREAU ZITTEN!
DUIDELIJK EEN VOORSTEL VAN EEN STELLETJE BUREAUCRATEN!
BEZUINIGINGEN: OP DIE PLEK (BUREAU'S) MOET DIT GEBEUREN.
REORGANISATIE: BUREAU-LIKKERS DE STRAAT OPSTUREN EN DE HANDEN LATEN WAPPEREN (DAAR ZIJN DE MENSEN NODIG)
WE BETALEN ALLEN BELASTING: OOK VOOR DIE GASTEN!!
-
Gast
In singapore krijg je al een boete voor het op straat gooien van een snoeppapiertje. Geweldig!
Hier ook invoeren. Al die ****** die het leuk vinden om vervelend te zijn, winkels te bestelen, rommel op straat gooien, gewoon lekker keihard aanpakken. Dat soort onderkruipsels kunnen we missen als kiespijn, en de samenleving wordt een stuk prettiger!
Hier ook invoeren. Al die ****** die het leuk vinden om vervelend te zijn, winkels te bestelen, rommel op straat gooien, gewoon lekker keihard aanpakken. Dat soort onderkruipsels kunnen we missen als kiespijn, en de samenleving wordt een stuk prettiger!
-
pike
De politie heeft het nu eenmaal veel te druk, waarmee? , wel met prioriteiten simpel toch
O , U wilt een voorbeeld
Toen vanmorgen mijn dochtertje naar school fietste kreeg zij een bekeuring omdat haar licht het niet deed, 23 euro en natuurlijk een belangrijke bijdrage aan de verkeersveiligheid, die fiets van een half jaar oud was overigens gisteren nog bij de fietsenmaker geweest evenals 14 dagen geleden.
Toen ik vorig jaar de politie er op attendeerde dat er bij mij in de buurt een schuur vol met wiet lag kreeg ik als enigste reactie dat ze momenteel geen kans zagen om er een inval te doen, maar dat ik niet moest denken dat het hun aandacht niet had, na dit voorval niets meer van ze vernomen.
Zou het toch zo zijn dat met schoolkinderen makkelijk te scoren valt en met echte criminelen niet?
Rechtstaat? laat me niet lachen
O , U wilt een voorbeeld
Toen vanmorgen mijn dochtertje naar school fietste kreeg zij een bekeuring omdat haar licht het niet deed, 23 euro en natuurlijk een belangrijke bijdrage aan de verkeersveiligheid, die fiets van een half jaar oud was overigens gisteren nog bij de fietsenmaker geweest evenals 14 dagen geleden.
Toen ik vorig jaar de politie er op attendeerde dat er bij mij in de buurt een schuur vol met wiet lag kreeg ik als enigste reactie dat ze momenteel geen kans zagen om er een inval te doen, maar dat ik niet moest denken dat het hun aandacht niet had, na dit voorval niets meer van ze vernomen.
Zou het toch zo zijn dat met schoolkinderen makkelijk te scoren valt en met echte criminelen niet?
Rechtstaat? laat me niet lachen
laten we 1 ding duidelijk hebben: dit is geen vervelend land.
overal zijn plussen en minnen en wij hebben vwb diverse voorzieningen echt niet te klagen.
alleen moeten diverse instanties eens reeel zijn en relativeren.
nogmaals: 3 kg cocaine accepteren (als je het ook nog weet) kan echt niet.
wordt eens nuchter en bekijk het eens "op een afstand".
overal zijn plussen en minnen en wij hebben vwb diverse voorzieningen echt niet te klagen.
alleen moeten diverse instanties eens reeel zijn en relativeren.
nogmaals: 3 kg cocaine accepteren (als je het ook nog weet) kan echt niet.
wordt eens nuchter en bekijk het eens "op een afstand".
-
Opa
Ach, sinds ik een kunstgebit heb lukt het fluiten niet meer zo goed, dus daar zal ik wel geen boete voor krijgen. Ik moet alleen opletten dat ik niet te hard ga met m'n rollator in de voetgangers-zone. De BOA's hebben je zo bij de kladden. 
-
Gast
wat ik me nu werkelijk afvraag, de bemande flitsauto's langs de kant van de weg, zitten daar nu de hele dag echte agenten in? Over geld verspilling gesproken.
En die boetes pfffffffffffffft g e ***, ik vind het wel leuk als er iemand naar me fluit. En over die peuken......... gooi ze in de gemeentelijke afvalbakken, 's kijken hoeveel er in de hens gaan. En over dat winkelmandje........ dat is voor de winkelier en niet voor de politie, die heeft totaal niks te zeggen over hoe er ergens gewinkeld moet worden, die zaken zijn toch geen eigendom van de politie...
Volgens mij kunnen ze niks maken, misschien alleen over die peuken, maar geef dan ook boetes voor papiertje op straat, kauwgom en wat veel langer in het milieu blijft rond slingeren zijn blikjes......
En die boetes pfffffffffffffft g e ***, ik vind het wel leuk als er iemand naar me fluit. En over die peuken......... gooi ze in de gemeentelijke afvalbakken, 's kijken hoeveel er in de hens gaan. En over dat winkelmandje........ dat is voor de winkelier en niet voor de politie, die heeft totaal niks te zeggen over hoe er ergens gewinkeld moet worden, die zaken zijn toch geen eigendom van de politie...
Volgens mij kunnen ze niks maken, misschien alleen over die peuken, maar geef dan ook boetes voor papiertje op straat, kauwgom en wat veel langer in het milieu blijft rond slingeren zijn blikjes......