LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen zorgtoeslag

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
monique3

geen zorgtoeslag

Ongelezen bericht door monique3 »

ik heb nog steeds geen zorgtoeslag ontvangen niet voor januari en februari krijg ik nu ook niet misschien dat ik er 20 februari bij ziet zoniet dan moet ik maar gewoon wachten
BELACHELIJK
ik heb wel een bijstand uitkering en zit echt op het geld te wachten zijn er nog meer mensen die niks hebben

moefie 1

Re: geen zorgtoeslag

Ongelezen bericht door moefie 1 »

Ook ik heb nog geen huur en zorgtoeslag ontvangen. Heb de formulieren netjes voor 1 november ingedient.
Na gebeld te hebben met belastingdienst kan het nu nog 8 weken duren, terwijl het hun schuld is. Mijn formulieren waren goed ingevuld maar helemaal niet in behandeling genomen.En dan moet je nog 8 weken wachten. :twisted:

Hoe komen mensen in de problemen? Gelukkig werkt mijn verhuurder mee en wordt mijn huursubsidie van vorig jaar gehanteerd. Maar de zorgtoeslag wordt wel volledig geincasseerd.
Wel bel ik elke week met de belastingdienst of het helpt????

Heeft iemand nog tips? Is er nog iets anders wat je kunt doen? Ja, een klachten brief maar eer dat die in behandeling wordt genomen, zijn we weer weken verder en is dit alles misschien al lang opgelost.

Hannah

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

De zorgtoeslag wordt geïncasseeerd? Lijkt me sterk. Die moet je namelijk krijgen, wanneer je daar recht op hebt.

Ik neem aan dat je bedoelt dat de premie voor je verzekering volledig wordt geïncasseerd.

moefie 1

Ongelezen bericht door moefie 1 »

ja, sorry de premie bedoel ik.

Gesloten