LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HET IS DRUK BIJ DE POLITIE

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: HET IS DRUK BIJ DE POLITIE

Ongelezen bericht door Gast »

De mensen die ze inzetten in de wagens (zoals je ziet met Wegmisbruikers of Blik op de Weg) zijn tenminste wel beter bezig, die halen de gekken van de weg die alle regels aan hun laars lappen
Maar daar zie je ook alleen maar mensen die worden bekeurd die te hard alleen maar te hard rijden op een stuk snelweg waar weinig of niets rijdt..
Ik kan me nog het fragement herineren dat iemand eventjes hard rijdt en daarna langzaam ging .
Vooral wegmisbruikers (Spee propaganda) is echt verschrikkelijk .

Maar nu dwalen we erg af.

V van de Graaf.

Ongelezen bericht door V van de Graaf. »

Ik dacht dat ik je gisteren zonder autogordel zien rondrijden, krijg je nu de bekeuring voor. zo had je maar blond moeten zijn dan had ik niets willen zien behalve je borsten en je billen politie zijn ook maar mensen, wel viezze maar dat wusten we al.

Notebook

Ongelezen bericht door Notebook »

en nu in het Nederlands, De Graaf ! Dat leest een stuk makkelijker. Leestekens zijn er trouwens ook niet voor niets.

Inderdaad is het zo dat mensen in die programma's bekeurd worden als er ook weinig verkeer op de weg is. Jammer, maar aan de andere kant, dat wordt door middel van traject meting gedaan. Dat vind ik sowieso een wat maatschappelijker manier van snelheid controleren dan flitspalen (momentopname). Als je consequent te hard blijft rijden dan is het wat beter te accepteren. In die situaties zie je trouwens wel vaak dat de teller over de 170 aanwijst. Het is een beetje zuur als je je rijbewijs kwijt raakt omdat je ca. 1 minuut tijdswinst hebt gemaakt, meestal moet je toch na een paar kilometer weer afremmen, omdat er dan weer medeweggebruikers in het vizier komen. Zoveel te hard rijden heeft dus totaal geen nut in Nederland.

Koos Spee overdrijft inderdaad nogal met zijn jacht op centjes...daar ben ik het mee eens. Beetje off topic: wat ze van mij nog zwaarder mogen bestraafen is bellen zonder handsfree kit, in 2 maanden al 3 keer bijna een aanrijding gehad omdat er mensen achter het stuur zaten die helemaal opgingen in het telefoon gesprek, een keer werd er door die persoon totaal niet gekeken en ingevoegd op de snelweg, ik moest vol in de ankers, en toen ik een gebaar maakte van waar ben jij mee bezig, moest ze even met losse handen rijden om mij de welbekende vinger te laten zien.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

en nu in het Nederlands, De Graaf
bestraafen

Oh oh, zelf doe je 't zo goed..... :roll:

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Het heeft geen zin om zo hard als je verder moet afremmen maar er zij zat stukken snelweg op bepaalde tijstippen waar het wel kan .
Niet dus in de Randstad maar wel in het noorden van het land .

Gesloten