LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HUURBELEID VAN DEKKER GAAT DÓÓR!!!!!!!!!
HUURBELEID VAN DEKKER GAAT DÓÓR!!!!!!!!!
Heel graag zou ik willen dat er op Tros Radar grote aandacht wordt besteed aan het rampzalige beleid van Sybilla Dekker inzake het huurbeleid.
Afgelopen dinsdag is haar asociale huurbeleid door de Kamer goedgekeurd!!!
Onbegrijpelijk!!!!!!
Voor heel veel mensen die nu een woning huren zal dit betekenen dat zij over een paar jaar zullen moeten verhuizen. Maar waar naar toe????
De huur zal stijgen naar 5.4% van de huidige WOZ waarde.
Voor mij betekent dat een huurstijging van (nu) 430 euro naar 1410 !!!euro. Bij een inkomen van 1515 euro.
In de media wordt hier nauwelijks aandacht aan besteed en het lijkt alsof het niet doordringt tot de mense om wie het gaat.
Graag uw reactie!
ajhmaria.[/b]
Re: HUURBELEID VAN DEKKER GAAT DÓÓR!!!!!!!!!
En wij betalen nu al bijna Euro 400 aan huur.
En de afgelopen 2 jaar alleen maar prijsverhogingen van de vaste lasten...
Is het nog op te brengen???????????
Ja voor de heren en dames politicie wel met 6000 Euro p/maand.
Maar met Euro 1250 Netto, met kinderen is het niet meer op te brengen.
Dan vragen ze zich ook nog af waarom al meer mensen gaan lenen.....
Als je al Euro1 000 hebt aan vaste lasten is dat zwaar...
Maar niemand die er zich iets van aan trekt....
En de afgelopen 2 jaar alleen maar prijsverhogingen van de vaste lasten...
Is het nog op te brengen???????????
Ja voor de heren en dames politicie wel met 6000 Euro p/maand.
Maar met Euro 1250 Netto, met kinderen is het niet meer op te brengen.
Dan vragen ze zich ook nog af waarom al meer mensen gaan lenen.....
Als je al Euro1 000 hebt aan vaste lasten is dat zwaar...
Maar niemand die er zich iets van aan trekt....
de huur en dergelijke begint bij iedereen dus ook bij mij, steeds zwaarder op de begroting te drukken. Momenteel heb ik een huur van 470 euro per maand, maar dat wordt jaarlijks verhoogd met een x bedrag en dat wordt dan verklaard door allerlei vage berekeningen en smoezen.
Huren wordt op die manier onbetaalbaar zo langzamerhand en dat terwijl koophuizen ook de pan uit stijgen en niet meer op een normale manier op te brengen zijn. Hoe lang gaat dit nog door?
Mensen met een inkomen van 6000 euro of meer zoals ministers malen hier niet om, maar de gemiddelde werknemer raakt steeds dieper in de schulden. Niet alleen de huur stijgt, maar ook de vaste lasten gaan omhoog, boodschappen worden duurder, treinen worden duurder, alles wordt duurder. Maar stijgt mijn salaris ook? Nee dacht het niet.
Huren wordt op die manier onbetaalbaar zo langzamerhand en dat terwijl koophuizen ook de pan uit stijgen en niet meer op een normale manier op te brengen zijn. Hoe lang gaat dit nog door?
Mensen met een inkomen van 6000 euro of meer zoals ministers malen hier niet om, maar de gemiddelde werknemer raakt steeds dieper in de schulden. Niet alleen de huur stijgt, maar ook de vaste lasten gaan omhoog, boodschappen worden duurder, treinen worden duurder, alles wordt duurder. Maar stijgt mijn salaris ook? Nee dacht het niet.
Hartstikke goed!
Er is al veel te lang een tweedeling tussen mensen die zijn gaan huren in een tijd dat je nog bij de woningbouwvereninging terecht kon, en mensen die gedwongen zijn aangewezen op de particuliere sector (deze -meestal jonge- mensen kunnen geen huis kopen want dat kunnen starters niet meer).
Gelijke monnikken, gelijke kappen!
Er is al veel te lang een tweedeling tussen mensen die zijn gaan huren in een tijd dat je nog bij de woningbouwvereninging terecht kon, en mensen die gedwongen zijn aangewezen op de particuliere sector (deze -meestal jonge- mensen kunnen geen huis kopen want dat kunnen starters niet meer).
Gelijke monnikken, gelijke kappen!
Wie heeft er straks een kartonnen doos voor mij ? Dan ga ik daar wel in wonen, want ik red het straks echt niet meer
Is het niet zo dat de helft daarvan door de eigenaar betaald dient te worden.
Fijn, dus voor "starters" is er straks totaal geen hoop meer?
Ik geloof dat ik naar België ga verhuizen, daar is het nog te betalen en wat je ervoor krijgt is 3x groter dan hier in dit landje.
Ik geloof dat ik naar België ga verhuizen, daar is het nog te betalen en wat je ervoor krijgt is 3x groter dan hier in dit landje.
Waarom niet gewoon hier http://forum.trosradar.nl/forum/viewforum.php?f=18
Daar zie je er genoeg hierover.
Daar zie je er genoeg hierover.