Nog geen maand in zijn bezit!
Mijn zoon werd 28 december 14 jaar, dus moest een id.kaart hebben. Afgelopen week werd zijn portomonnee gestolen op school. Veel rompslomp en onkosten. Een nieuwe idkaart zal 62 euro kosten 30 euro voor een nieuwe en 30 euro boete! Wie gaat dat betalen? Ik kon het haast niet geloven en moet ik hem nu weer met die pas op pad laten gaan?
Nog geen maand in zijn bezit!
Mijn zoon werd 28 december 14 jaar, dus moest een id.kaart hebben. Afgelopen week werd zijn portomonnee gestolen op school. Veel rompslomp en onkosten. Een nieuwe idkaart zal 62 euro kosten 30 euro voor een nieuwe en 30 euro boete! Wie gaat dat betalen? Ik kon het haast niet geloven en moet ik hem nu weer met die pas op pad laten gaan?
geloofd u het zelf gestolen op school, waar zit een portemonnee juist in je broekzak dus die wordt echt niet zomaar gestolen.
zal zijn geld wel uit hebben gegeven aan andere dingen en probeert het zo te verdoezelen.
je zou je er eens in moeten verdiepen hoeveel valse aangiftes die leeftijdsgroep doet omdat ze anders bang zijn om de waarheid te vertellen