als jij ziet dat je personeel in een auto moet wonen, dan kan je als goed werkgever toch wel helpen om daar wat aan te doen?
In een auto wonen, kan soms niet anders.
Wij - mijn collega's en ik - komen deze gevallen op het spoor, omdat mensen financieel geblokkeerd worden en niet over hun salaris kunnen beschikken. (Los het maar weer op.)
De grootste overeenkomst tussen de meer recente gevallen: ze zijn een paar maanden eerder samen gaan wonen in een koophuis en hebben verder niets geregeld. Voor de rest is er in de jaren, dat wij ze als personeelslid kennen, totaal niets veranderd. Geen gekke hobby's, niets crimineels, gewoon in Nederland wonen, leven en werken. Waar komt die blokkade vandaan? In deze gevallen was het de hypotheekverstrekker.
Hypotheekverstrekker is de eigenaar van de woning. Hoe serieus moeten we jouw bijdragen nemen als je het verschil al niet weet tussen geldverstrekker en hypotheekverstrekker....
Iedere hypotheekakte is helder over deze begrippen.
Hypotheekverstrekker is de eigenaar van de woning. Hoe serieus moeten we jouw bijdragen nemen als je het verschil al niet weet tussen geldverstrekker en hypotheekverstrekker....
Pakt een recente akte erbij
Hypotheeknemer = degene, die geld leent.
Hypotheekverstrekker = degene, die geld verstrekt.
Dit is spijkers op laag water zoeken, PeterPeters1966. De betekenis is blijkbaar op dezelfde manier veranderd als bij de combinatie gijzelaar-gegijzelde.
‘t Wordt gewoon lachwekkend. Een kat in ‘t nauw maakt rare sprongen, dat blijkt maar weer.
Op dit forum vallen zowel jij als Angel1978 als ZeerPrivé op door een continue stroom aan insinuerende opmerkingen richting andere gebruikers en hoogst zelden door een echt inhoudelijke on-topic bijdragen.
Je verkondigt stelselmatig halve en hele onwaarheden Jablan. Daar is werkelijk helemaal niets insinuerend aan.
Nu wil ik soms nog wel eens geloven dat het onwetendheid is, maar om dan stelselmatig en consequent te weigeren toe te geven dat je er naast zit is zo stuitend en getuigd van zo weinig ruggengraat.
Goh, ik had deze even een paar dagen gemist, jammer.
De eigenaar van de woning is de hypotheekgever. De bank is de hypotheeknemer. Hypotheekverstrekker is niet de term die wordt gebruikt in aktes. Hypotheekverstreekker is gewoon de bank. Jammer dat je dat verschil niet weet