Ik heb mijn KPN telefoon abbonement (BelBasis) opgezegd i.v.m. de prijsverhoging van 01-07-2003.
Dit abbonement word per 06-08-2003 ook daadwerkelijk beëindigd.
ADSL word dan ook afgesloten, omdat KPN dat zogenaamd niet kan (lees: wilt) leveren
zonder telefoon-abbonement.
Aangezien andere DSL-leveranciers (BBNed, BaByXL) dit wel kunnen lijkt het me erg raar
dat KPN Telecom dit niet kan.
Ik vind het niet erg dat het ADSL abbonement word opgeheven. Maar ik weiger dan ook
de resterende maanden van het contract te betalen. Hun hebben tenslotte een prijsverhoging
doorgevoerd waardoor men altijd per direct mag opzeggen. Als ADSL persee geleverd
moet worden via een vast telefoon abbonement is dat mijn probleem niet.
Ik weiger dus de resterende maanden zowiezo aan KPN en Planet te betalen.
Ik sloot met Planet een contract af voor ADSL...En als KPN dat dan niet meer kan
leveren zonder telefoonlijn is dat het probleem van KPN en niet van mij.
Sta ik hiermee in mijn recht en kan ik hier eventueel een sterke zaak van maken?
Wat KPN zowiezo doet is koppelverkoop terwijl dit absoluut niet nodig is (technisch gezien)!
Dit is zowiezo strafbaar en illigaal.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN sluit ADSL af maar er moet wel door betaald worden!?
-
SJAKIE
Re: KPN sluit ADSL af maar er moet wel door betaald worden!?
Beste Gast,
Het is abonnement en niet abbonement........................
Het is abonnement en niet abbonement........................
-
Bernard
KPN moest toch met alle geweld "concurrentie" toestaan op hun telefoon netwerk.
Al die ADSL providers hebben een telefoonlijn nodig dan krijg je automatisch weer met die KPN te maken.
Zelfs UPC is op hun telefoon netwerk aangewezen (Priority Telecom)
Al die monopolisten maken daardoor misbruik van hun machtige positie.
Ze beginnen al KPN verdeelstations te vernielen, en al die onvrede zal langzamerhand overslaan in totale tereur, ze vragen er zelfs om.
Al die ADSL providers hebben een telefoonlijn nodig dan krijg je automatisch weer met die KPN te maken.
Zelfs UPC is op hun telefoon netwerk aangewezen (Priority Telecom)
Al die monopolisten maken daardoor misbruik van hun machtige positie.
Ze beginnen al KPN verdeelstations te vernielen, en al die onvrede zal langzamerhand overslaan in totale tereur, ze vragen er zelfs om.
-
The Dixie Rebel
Dit is wat je noemt flauwe kul, lees de voorwaarden voordat je uberhaubt ergenst een abbonnement afsluit, is een late reactie, maar toch...
Voor de volgenden die komen gaan.....
Voor de volgenden die komen gaan.....