| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Moord door overheid ?
-
OVERHEID.HATER
Moord door overheid ?
Gelet op de plannen van de overheid cholestorolverlagers uit het ziekenfonds te halen, beschuldig ik diezelfde overheid bij voorbaat van moord met voorbedachte rade. Het middel Zocor kost ruim 150 Euro per 3 maand en voor velen absolute noodzaak om te voorkomen dat hun aderen voortijdig dichtslibben (met alle noodlottige gevolgen van dien). Een deel van deze patienten zal genoemd bedrag gewoonweg niet kunnen betalen..........Balkenende kent als CDA'er het gebod "Gij zult niet doden" blijkbaar nog steeds niet !
-
Rick
Re: Moord door overheid ?
150 euro per 3 maanden. Da's 1,6 per dag. Ik stel voor dat al die mensen gewoon stoppen met roken: maak je nog 60 cent winst per dag ook.
Maar je naam geeft voor mij wel een kern van waarheid aan! One overheid stinkt ook aan alle kanten. Maar laten we niet teveel zeggen: diezelfde overheid laat je al voor minder liquideren.
Maar je naam geeft voor mij wel een kern van waarheid aan! One overheid stinkt ook aan alle kanten. Maar laten we niet teveel zeggen: diezelfde overheid laat je al voor minder liquideren.
-
Nina
Beste Rick.
Wist je dat er ook mensen zijn die niet roken en toch Zocor nodig hebben? Daar ben ik er dus èèn van en heb echt niet zoveel te besteden omdat zelf te kunnen bekostigen.
Nina,
Wist je dat er ook mensen zijn die niet roken en toch Zocor nodig hebben? Daar ben ik er dus èèn van en heb echt niet zoveel te besteden omdat zelf te kunnen bekostigen.
Nina,
-
OVERHEID.HATER
Tja Rick, dat zag je wel aan P.F. die MOEST het loodje leggen vanwege z'n politieke opvattingen... (Een huurmoordenaar was blijkbaar makkelijk te vinden) en Nina, er is ook nog zoiets als het Europese Hof. (Ik zit er al over te denken tenminste) Uit protest plaats ik binnenkort op Kazaa de Internationale en wel de versie die je NERGENS op internet tegenkomt: Die van Jaap van de Merwe. (De tekst staat WEL op het www) Het heeft me heel veel moeite gekost om de orginele single uit 1971 te pakken te krijgen maar wel gelukt. Ik doe dit niet omdat ik "rood" ben, maar omdat de tekst precies bij deze regering past ! v.d. Merwe had, wat dat aan gaat een zeer vooruitziende blik. (Hij maakt het zelf niet meer mee: in 1989 is hij overleden)