LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuw Tijdperk.

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Ellen

Nieuw Tijdperk.

Ongelezen bericht door Ellen »

We bevinden ons in een tijdperk waarin MULTINATIONALS zich langzaam maar zeker ontplooien als de heersers van de wereldmarkt.
Ten tijde van deze dominantie, van de Multinationals, zien we dat de werkloosheid onrustbarend stijgt tot een alarmerend niveau.
De Multinationals vergaren bijna de algehele controle over de dagelijkse gang van zaken, kijk naar onze kinderen en het effect op hun koopgedrag, dit alles dankzij de macht van o.a. de televisie.
Wist U bijvoorbeeld dat Nederland het enige land is waar wij hebben te betalen voor middelbaar onderwijs? Terwijl dat in ieder ander land GRATIS is?
WEES EERLIJK(TEGENOVER JEZELF);

Heeft iemand je wel eens de vraag gesteld"Hoe hard moet ik werken?" als het gesprek erover ging hoe men succesvol kan zijn met network-marketing?

Ik hoor deze vraag best wel vaak, omdat ik met veel mensen spreek.
Het lijkt eigenlijk een wat vreemde vraag, vind je niet?

Ik heb eens geprobeerd om het uit te knobbelen met een rekensommetje, het was niet eenvoudig trouwens.

Ik vroeg me daarbij eerst af hoe hard iemand eigenlijk heeft te werken in een situatie als werknemer gedurende zijn / haar hele leven.
Als startpunt koos ik voor de leeftijd van 25 jaar, omdat velen tot deze leeftijd vaak nog wat doelloos rondhangen en hoofdzakelijk nog bezig zijn met leukere dingen dan werken voor een baas!
Dus, vanaf de eerste voortgezette opleiding tel ik nog 7 jaar om van de laatste resten van de jeugd te genieten voordat de realiteit van het iedere-dag-moeten-werken ingaat!

Leeftijd 25 jaar! Welkom op je werkplek. Je zult hier iedere dag van maandag t/m/ vrijdag, van 9.00 uur tot 17.00 uur aanwezig zijn. Je neemt om 10.15 uur een korte pauze, om 12.00 uur een lunchpauze en om 15.00 uur nog een korte pauze. Iedere maand ontvang je dan zo'n €1500,- loon.
Nog 40 jaar te gaan......!

Met een werkcyclus van 40 uur per week en 48 weken per jaar levert dit over het geheel van 40 jaar gezien het volgende plaatje op: Een gemiddelde werknemer zal gedurende zijn / haar leven 76.800 uren voor een baas werken!

76.800 uren van je leven, zelfs met € 15,- per uur zul je bijna €1,2 miljoen verdienen. Met de jaarlijkse salarisverhogingen meegerekend, betekent dit een totale verdienste van bijna €2 miljoen gedurende je hele leven!

Hoe komt het dan, dat 95% van de werknemers zelf in hun z.g.n. "Gouden Jaren" niet in staat is, om zomaar even €500,- te betalen voor om het even wat?

Op de vraag:"Hoe hard moet ik werken om succesvol te zijn met network-marketing?", zijn slechts 3 antwoorden mogelijk:
1) Ik zal het proberen.
2) Ik zal mijn best doen.
3) Ik zal alles doen wat nodig is.
Antwoord 1 en 2 betekenen echter een totaal falen, niet alleen in het leven, maar ook binnen network-marketing!

Je kunt n.l. proberen wat je wilt. Het leven en network-marketing zijn beiden te hard, om het alleen te proberen.

En als je dan je best doet?

Je best doen is niet goed genoeg!
Je wordt niet geboren met de kwaliteiten die je nodig hebt, om een gigantisch netwerk op te bouwen van mensen die ergens in geloven en hier voor willen gaan.

Je beste is niet goed genoeg, het kan nog beter.
Je hebt bereid te zijn om alles te doen wat nodig is.
Je zult harder hebben te werken aan jezelf dan aan ieder ander aspect van deze business.

Wat is het alternatief?

Geef 76.800 kostbare uren van je leven aan een baas.
Dat programma heeft een gegarandeerd faal-percentage van 95%.

Doe alles wat nodig is.

Veel succes!
Ellen Frielink.

Peter

Re: Nieuw Tijdperk.

Ongelezen bericht door Peter »

Gezien WAAR schumachers salaris van betaald wordt ????

12.0000 man op straat bij FIAT !!!!!!

Peter

Ellen

Hallo Peter,

De dagelijkse berichten op radio en TV zeggen toch genoeg?
De werkeloosheid rijst de pan uit.
Daarom is het zaak daar massaal iets aan te doen.
Ik zou zeggen kijk eens op mangouniverse.cc en zie wat een mogelijkheden daar worden aangeboden.

Vriendelijke groeten

Ellen.

Peter

Ongelezen bericht door Peter »

Hoy Ellen
En wat dacht je wat er gebeurd als dadelijk de Polen enz. erbij komt ?

Die komen hier werken voor 2 appels en 1 ei en wij mogen naar de steun
Maar dat willen ze toch in Den Haag !

En sluit maar alles achter slot en grendel !

Peter

Ellen

Hoy Peter,

Den Haag heeft "grootse" plannen echter niet voor ons.
Vandaar dat ik met vele anderen de mogelijkheden heb gezien welke Mangouniverse ons allen biedt, lees goed wereldwijd!
Dan hebben wij met Den Haag en hun regeltjes niets meer van doen, en kunnen we zelf zorgen voor inkomen i.p.v. steun aanvragen en daardoor weer voldoen aan alle regeltjes die daarbij van toepassing zijn.
Geniet jij ook zo van de reclame's waarbij je kunt lenen tegen zogenaamde lage kosten? Probeer je dan ook te zappen in de hoop iets leuks op t.v. te zien?, en merk je dan vervolgens dat iedere zender steeds om het kwartier dezelfde comercials op ons afstuurt?
Echt de steun kan mij gestolen worden, wij reden ons wel, bovendien kun je bij Mangouniverse geen geld uitgeven dat niet op je eigen account staat.
Neem gerust eens een kikje op de site; mangouniverse.cc

Groetjes Ellen.

Gesloten