LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onterechte bekeuring

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Fakkel

Re: onterechte bekeuring

Ongelezen bericht door Fakkel »

Ik vraag niemand om mijn mening te delen, het is hoe ik er over denk.
In Nederland heeft iedereen een mening, daarom zijn we ook zo lekker verdeeld en kan en mag hier ook van alles.
Vreemd genoeg is wel dat er weinig mensen (hoorbaar) tegen staatsgeweld is, behalve P. de Vries voelt niemand zich er zich geroepen voor.
Blijf allemaal maar braaf je ding doen, ver van me bed show, mij zal het niet treffen, totdat je zelf een keer slachtoffer wordt van justitieele blunders zoals het vrijlaten van veelplegers en zedenlozen die het nu op jou vrouw of kind hebben voorzien.
Ach joh, wat maakt het uit, gewoon weer een paar jaar TBS, tienduizende euro's en een fakkeltocht er tegenaan en hij kan de maatschappij weer in....
Kuddedieren, struisvogels, als doodgeknuppelde zeehondjes gedragen de meeste zich.
Kijk hoe we onze mensen aan Amerika uitleveren die nog nooit daar zijn geweest,...een likkend slymballen volk zijn we geworden.
En U? Ja,..dat komt door U, steek uw kop maar in het zand.
1980 was overdreven, maar de mensen toen hadden nog wel gewoon eigenwaarden en lieten zich niet door politie en justitie intimideren.

Gatver

Ongelezen bericht door Gatver »

Lees de krant van vandaag maar weer eens.
Het is toch niet te geloven, wij betalen het salaris van dat soort officieren van justitie die op onze jonge kinderen lopen te ge!len.
Wie kan met zekerheid zeggen dat het niet slecht een topje van de bekende ijsberg is.
En ja hoor, dat zelfde systeem dat elke scheet die de gewone burger laat bestrafd met een fixe geldboete, verdedigd dit soort zieke mensen weer wel.
Waarschijnlijk hebben ze buiten het salaris ook nog geld nodig om dit soort sites te bezoeken.
Dan hoor ik hier iemand roepen, helaas zijn er te veel figuren zoals Fakkel, ..nou als ik mocht kiezen tussen een fakkel en een officier als deze.
Ik stel me nu ook de vraag WAAROM verdedigd justitie deze ex-officier?
Waarschijnlijk gaat de beerput die justitie heet, met een proces dan pas echt open.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

en daarom stem ik ja op de e grondwet

Luberta

Ongelezen bericht door Luberta »

Ook ik werd het slachtoffer van de hermandad. Een agent "zag"mij telefoneren in mijn auto, ik was alleen en hij ook. Hij hield me aan en gaf me een bekeuring van € 140,-- en dat terwijl mijn telefoon in de carkit zat en ik tegen de microfoon praatte. Hoe ik hem ook probeerde duidelijk te maken dat je dan echt niet zo gek bent om dat ding tijdens het rijden in je hand te nemen, het mocht niet baten. Hij hield voet bij stuk. Later schreef hij ook nog op de bon dat ik een vw Golf reed terwijl mijn auto echt een Toyota is, staat er ook nog eens duidelijk op. Ondanks mijn verweer moet ik nu na tien maanden voorkomen want Justitie houdt gewoon vol als een verwend kind dat zijn zin niet krijgt. Wie geeft me advies hoe ik hiermee verder moet. Ik heb geen bewijzen en geen getuigen. Hopelijk tref ik een rechter die wil luisteren al heb ik er een zwaar hoofd in. De politie doet maar en niemand kan er wat tegen doen. Hellllpppp!!!!

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Natuurlijk wordt er veel gelogen, maar ik kan het met mijn leeftijd, gezondheid en voorzichtigheid toch wel aannemenlijk maken dat ik de waarheid spreek.
sinds wanneer is de waarheid spreken afhankelijk vaan leeftijd? Als ik het verhaal zo lees lijkt het me inderdaad zeer sterk dat iemand van 85 in de mist zo hard over de weg gaat rijden.

Ik zou op zijn minst een klacht indienen en de zaak lekker voor laten komen. Laat ze maar bewijzen dat je er geweest bent.

floppie

Ongelezen bericht door floppie »

Mensen die hun leeftijd direct in de strijd gooien vindt ik ronduit walgelijk alsof die geen overtredingen begaan. Een heel slecht excuus.

Pas nog in het nieuws een pedofiel van 87 kan niet naar de bajes omdat hij dit niet aan zou kunnen. Vanwege zijn ouderdom krijg hij lekker een GPS systeem.
Moet je tegen de slachtoffertjes vertellen. Die hebben hun hele leven straf.

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ben ik helemaal met je eens. Leeftijd is in dat soort zaken geen argument. Als je op je 87ste niet van kinderen af kunt blijven mag je van mij ook de bak in. "Ik kan het niet aan" is dan echt een kulsmoes.

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Uitzonderlijk goed geschreven verhaal in mijn ogen .
Had er niet 1 april boven moeten staan

Gesloten