LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Plaatsing umts antennes

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
a.witzel

Plaatsing umts antennes

Ongelezen bericht door a.witzel »

Volgens het schrijven in de file antennebureau.nl
http://www.antennebureau.nl/NABU_GSM-UMTS.pdf
Beweren zei naar de bevolking dat antennes op palen staan van 3 tot 5 meter hoog.

De plaatsing van de antennes op ons dak deugt van geen enkele kant. zie:
http://212.238.153.51/gsm-ant/fotos/ond ... r-hoog.jpg
De bewoner slaapt hier recht onder en is met zijn hoofd nog geen 2 meter ervan af tijdens zijn nachtrust!!!!!!!!!!!!!!
Veel bewoners vluchten nu zo veel als kan van hun woning.
Er MOET!!!!! Nu echt wat gaan gebeuren hier anders verliezen wij ons geduld....
En niet afwachten maar nu echt iets gaan doen, want het kan zo echt niet .....
Wij bewoners eisen: Deze opstelling per direct veranderen of staken van uitzendingen op deze manier.

Op onderstaande URL vind u alles over ons.
http://212.238.153.51/gsm-ant/fotos/ond ... 40-480.php

karr-1

Re: Plaatsing umts antennes

Ongelezen bericht door karr-1 »

Waar gaat dit over? Ik woon en slaap al jaren naast een dergelijke antenne en ik heb nog nooit ergens last van gehad. Al die verhalen over straling en dergelijke lijken me dan ook lichtelijk overdreven.

Je denkt toch niet dat ze een dergelijke zender gaan neerzetten als er ook maar een kans bestaat op schade voor omwonenden. Zo naief kan niemand zijn.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

*** niet zo s;ap uit je nek Karr. Al jaren!!!! Terwijl UMTS net draait ;)

karr-1

Ik bedoelde natuurlijk een mobiele telefoon antenne die sinds kort is aangevuld met een UMTS antenne.

Mijn fout, sorry.

Gast

Dus Karretje hoeft 's avonds het licht niet meer aan te doen van de straling!. :wink:

karr-1

Het wordt bij mij net zo donker als in de rest van het land hoor.

Gast

Dat straling effect heeft is bewezen, maar de straling die gsm veroorzaakt is niet wezenlijk lager dan die van umts.

de straling die u opvangt van uw computermonitor ligt vele vele vele malen hoger. De straling die u binnenkrijgt als u een draadloze telefoon tegen uw oor houdt is een factor 100 keer hoger, de straling van een mobielte tegen uw oor ook. Laat staan de straling die u in uw hoofd krijgt als u bleutooth gebruikt. Voor deze straling moet u veel banger zijn dan voor de umts straling.

En begin niet over magnetische straling wat u leeft op de aarde waar een magnetisch veld heerst, want hoe konden we anders een kompas gebruiken? Deze straling is hoger in Rusland. In Rusland gaan veel mensen eerder dood, maar echt niet door de straling van de aardse magneet.

Het toenemen van straling behoort tot de vooruitgang. En alles wat u heeft veroorzaakt straling. de TV, wat dacht u van de FM en AM zenders, die uw radio oppikken, maar ook uw computer uw magnetron de (electrische) kookplaat. Die stralingen zijn er gewoon, nu komt er een klein beetje bij en iedereen staat op zijn achterse benen. Voor de onderzoeken die u aangeeft staan ondezoeken van TNO en Eurpese unie die het andere bewijzen.

Welk onderzoek is nu meer waar?

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Gesloten