Ik ben gebelt door premiumkiosk over een aanbieding . Zij zouden mij hotelbonnen en nog iets anders sturen. Ik had twee weken bedenktijd. Ik had me bedacht en het pakket retour gestuurd. Daarop kreeg ik de rekening van het pakket. Na wat mailcontact kreeg ik te horen dat ze het pakket binnen hadden gekregen maar niet binnen de gestelde termijn van twee weken en moet ik evengoed betalen. Wat kan ik nu doen, ik ben niet van plan te betalen.
Mvg marianna groen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Premiumkiosk
Re: Premiumkiosk
kunt u aantonen met een verzendbewijs dat u het binnen 14 dagen retour heeft gestuurd? Officieel is het zelfs zo dat u binnen 14 dagen moet aangeven dat u van de koop af wilt, daarna dient u zsm te zorgen voor het retour zenden. Eisen dat het retourpakket binnen 14 dagen na aankoop retour en binnen moet zijn is in mijn ogen in strijd met de wet die hiervoor geldt en een voorwaarde in de algemene voorwaarden is naar mijn mening onredelijk bezwarend.Marianna03 schreef:Ik ben gebelt door premiumkiosk over een aanbieding . Zij zouden mij hotelbonnen en nog iets anders sturen. Ik had twee weken bedenktijd. Ik had me bedacht en het pakket retour gestuurd. Daarop kreeg ik de rekening van het pakket. Na wat mailcontact kreeg ik te horen dat ze het pakket binnen hadden gekregen maar niet binnen de gestelde termijn van twee weken en moet ik evengoed betalen. Wat kan ik nu doen, ik ben niet van plan te betalen.
Mvg marianna groen
Re: Premiumkiosk
Wij zijn gebeld door PremiumKiosk, zeggen ze. Mijn man neemt altijd de telefoon aan, maar hij kan het niet goed herinneren wie het was en of hij toezeggingen heeft gedaan. Het staat ons zwaar tegen dat ze überhaupt hebben gebeld, daar wij staan in de Bel-mij-niet Register. We hebben nooit eerder met PremiumKiosk/HotelPiccolo BV contact gehad. Ze horen ons sowieso niet te bellen! In een brief met 5 hotelbonnen/andere bonnen, stellen ze dat afgesproken is dat we voor deze 'dienst' wel 75 euro moeten betalen, en dat zal worden geïncasseerd van onze bankrekening! We hebben vandaag een email aan PremiumKiosk gestuurd met de mededeling dat we afzien van deze en verdere aanbiedingen van ze. Ook gemeld dat we een klacht indien bij Radar/Kassa/Consumentenwijzer en de ACM-privacy-ambtenaar. We hebben alles teruggestuurd, per aangetekend brief, en met een printje van de email. Als ze alsnog overgaan tot geld incasseren van onze bankrekening, zal ik aangifte bij de Politie doen.
Dit soort agressieve verkooppraktijken zijn heel vervelend, kosten altijd geld (8,35 voor aangetekende brief) en veroorzaken heel veel ergernis.
Ik hoop dat andere mensen hierdoor gewaarschuwd zijn en dat Radar hier aandacht aan zal besteden!
Dit soort agressieve verkooppraktijken zijn heel vervelend, kosten altijd geld (8,35 voor aangetekende brief) en veroorzaken heel veel ergernis.
Ik hoop dat andere mensen hierdoor gewaarschuwd zijn en dat Radar hier aandacht aan zal besteden!