| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] referendum
-
mr T
referendum
Trek uw conclusies ten aanzien van deze zaak en stem tegen op het referendum. Want ook nu weer wordt ons voorgehouden dat het zo goed is om bij het verenigde Europa te horen, ook in economische zin en dat er een ramp gaat gebeuren als we niet "ja" stemmen. Soortgelijke geluiden hoorden we ook bij de introductie van de €.
Re: referendum
Ik was al van plan om nee te stemmen, maar nu ik van Balkenende moet horen dat het erg fout is om nee te stemmen, ga ik het helemaal doen. Ik laat me toch niet chanteren door zo'n vent.
-
geen eurozeiker
Tuurlijk stem ik ja dan krijgen we in vervolg 9 mei een standaard vije dag. de dag van europa.
Verder levert de euro mij meer baat dan schaad op, zeker als je veel internationaal je inkopen doet. Ik race ff naar milaan voor een mooi maatpak, en kan met men eigen euro's betalen. geen wisselkosten geen pinkosten. geen gezeik met credit cards.
Voor drank ff naar Duitsland, achterbakkie vol, scheelt geld, geen gewissel geen pinkosten. chocola en vuurwerk uit belgie geen gewissel geen gezeur.
Europa en de euro heeft ons zakelijk zo enorm veel opgeleverd, maar blijkbaar ziet de gewone man dat niet. ga macro economie studeren en je komt erachter.
En hou alsjeblieft op met dat eeuwige gezeik over de euro, mijn lieve heer je moet wel echt bejaard zijn om zo te kunnen zeuren.
Vroeger was alles beter....
Verder levert de euro mij meer baat dan schaad op, zeker als je veel internationaal je inkopen doet. Ik race ff naar milaan voor een mooi maatpak, en kan met men eigen euro's betalen. geen wisselkosten geen pinkosten. geen gezeik met credit cards.
Voor drank ff naar Duitsland, achterbakkie vol, scheelt geld, geen gewissel geen pinkosten. chocola en vuurwerk uit belgie geen gewissel geen gezeur.
Europa en de euro heeft ons zakelijk zo enorm veel opgeleverd, maar blijkbaar ziet de gewone man dat niet. ga macro economie studeren en je komt erachter.
En hou alsjeblieft op met dat eeuwige gezeik over de euro, mijn lieve heer je moet wel echt bejaard zijn om zo te kunnen zeuren.
Vroeger was alles beter....
-
Gast
Misschien ligt het aan mij maar ik kom maar weinig bejaarde tegen die zeuren.
Het zijn voornamelijk de jongere die zeuren en het liefst over de ouderen dat die het zo slecht gedaan hebben.
Je zal geen oudere horen van vroeger was het beter,
wat vroeger wel beter was was de verdraagzaamheid onder de mensen en ze deden meer met mekaar iets
wat ik vandaag de dag niet kan zeggen.
Dus betweter over de euro eerst ff naar je zelf kijken voordat je over iemand anders begint.
Het zijn voornamelijk de jongere die zeuren en het liefst over de ouderen dat die het zo slecht gedaan hebben.
Je zal geen oudere horen van vroeger was het beter,
wat vroeger wel beter was was de verdraagzaamheid onder de mensen en ze deden meer met mekaar iets
wat ik vandaag de dag niet kan zeggen.
Dus betweter over de euro eerst ff naar je zelf kijken voordat je over iemand anders begint.
-
Gast
Die grondwet komt er toch wel, ondanks eventuele vele nee-stemmers.
In ieder geval heb je als je nee stemt nog geprotesteerd tegen die arrogante kabinet.
In ieder geval heb je als je nee stemt nog geprotesteerd tegen die arrogante kabinet.
-
Gast