Hebt u ook wel eens het gevoel dat we bedonderd worden?
Het gevoel dat men je laat geloven dat we inspraak hebben?
Ik weet het niet hoor, maar heb het gevoel dat de regering gewoonweg wil bezuinigen, en daarbij de verkiezingen gebruikt om mensen zelf te laten kiezen wat en waarop ze eigenlijk moeten betalen.
Zodat ze altijd kunnen zeggen, jullie hebben zelf gekozen.
Naar mijn gevoel krijgen alle partijen een pakketje, waarin bezuinigingen zitten.
Vervolgens mogen wij als burgers zogenaamd stemmen, maar het lijkt meestal al van tevoren bekend.
Net zoals ze destijds de Euro door onze strot te duwden.
wat denkt u eigenlijk?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stemmen doorgestoken kaart?
Re: Stemmen doorgestoken kaart?
Ik denk het ergens wel, maar dat is aan de keuze van de burger.
Denk wel dat mensen blind zijn en dat ze niet meer kunnen tellen een stem voor het PVDA, is een een stem voor de VVD en voor D66, toch mag dan ook weer als het nodig is het CDA weer mag meedoen!
Het CDA zat niet alleen in de coalitie, daar zat ook de PVDA in en ook de Christen Unie! Bos is met zijn staart tussen de poten afgedreven en toch kiezen mensen de PVDA nog?
Wij mogen betalen voor de blunders van Bos, hij was niet eens een held om zijn verantwoording te nemen, de vos!
Ik heb dan wel weer respect voor Jan Peter, hij liep niet weg!
VVD, Zalm, PVDA, kwartje van Kok, waarom denken mensen niet?
Denk wel dat mensen blind zijn en dat ze niet meer kunnen tellen een stem voor het PVDA, is een een stem voor de VVD en voor D66, toch mag dan ook weer als het nodig is het CDA weer mag meedoen!
Het CDA zat niet alleen in de coalitie, daar zat ook de PVDA in en ook de Christen Unie! Bos is met zijn staart tussen de poten afgedreven en toch kiezen mensen de PVDA nog?
Wij mogen betalen voor de blunders van Bos, hij was niet eens een held om zijn verantwoording te nemen, de vos!
Ik heb dan wel weer respect voor Jan Peter, hij liep niet weg!
VVD, Zalm, PVDA, kwartje van Kok, waarom denken mensen niet?
-
EagleOne2002
Wat te voorspellen was komt dus uit.
Nerderland gaat Fors bezuinigen, dus hou je hart vast.
Zelfs Frankrijk kan niet geloven dat de Nederlandse burgers nóg méér willen bezuinigen!
Is dit wat de burgers echt kozen, of zit er een addertje ergens?
Dit zullen we nooit weten denk ik.
Nerderland gaat Fors bezuinigen, dus hou je hart vast.
Zelfs Frankrijk kan niet geloven dat de Nederlandse burgers nóg méér willen bezuinigen!
Is dit wat de burgers echt kozen, of zit er een addertje ergens?
Dit zullen we nooit weten denk ik.
paranoide....
Is gewoon democratisch. probleem in NL is dat er heel veel partijtjes zijn ipv een paar grote, zoals in veel andere landen. in engeland en amerika is het helemaal fijn, de een of de ander, geen keuze uit 10+ mogelijkheden.
DUs elke regering is een compromis hier.
En er moet fors bezuiniged worden. bezuinigen is overigens iets anders dan lasten verhogen.
ALs er niets gedaan wordt gaat het falikant fout, zitten we straks in dezelfde hoek als griekenland.
Iemand die niet erkent dat er zeer forse maatregelen nodig zijn heeft ze mi niet allemaal op een rijtje. Beter korte periode pijn, dan straks een hele generatie lang ellende. De vorige regering mn Bos is verantwoordleijk, die had beter de kassa in de gaten moeten houden, heeft te laat of neit gereageerd op ontwikkelingen.
Naar de uitslag kijkend is er een best groot probleem om een fatsoenlijke mn daadkrachtige regering samen te stellen...
Is gewoon democratisch. probleem in NL is dat er heel veel partijtjes zijn ipv een paar grote, zoals in veel andere landen. in engeland en amerika is het helemaal fijn, de een of de ander, geen keuze uit 10+ mogelijkheden.
DUs elke regering is een compromis hier.
En er moet fors bezuiniged worden. bezuinigen is overigens iets anders dan lasten verhogen.
ALs er niets gedaan wordt gaat het falikant fout, zitten we straks in dezelfde hoek als griekenland.
Iemand die niet erkent dat er zeer forse maatregelen nodig zijn heeft ze mi niet allemaal op een rijtje. Beter korte periode pijn, dan straks een hele generatie lang ellende. De vorige regering mn Bos is verantwoordleijk, die had beter de kassa in de gaten moeten houden, heeft te laat of neit gereageerd op ontwikkelingen.
Naar de uitslag kijkend is er een best groot probleem om een fatsoenlijke mn daadkrachtige regering samen te stellen...