| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] .
-
Vincent Brederoo
-
NeoDutchio
Re: .
U wilt een hoop, haalt er een hoop randzaken bij en hoopt zo dat anderen uw problemen gaan oplossen. De bal ligt echt bij u nu. U heeft nu een dak boven uw hoofd en het zoeken van werk is echt uw eigen verantwoordelijkheid. Ook al zou u uw voortanden missen, er is werk te vinden waar u geen voortanden voor nodig heeft.
Ik ben het met u eens, optimaal is het allemaal niet, maar zorg eerst dat er meer inkomen binnen komt. Loop alle uitzendburo's langs en blijf langsgaan. Banen die niet bij uw profiel passen is natuurlijk geen excuus om het niet te proberen.
Ik ben het met u eens, optimaal is het allemaal niet, maar zorg eerst dat er meer inkomen binnen komt. Loop alle uitzendburo's langs en blijf langsgaan. Banen die niet bij uw profiel passen is natuurlijk geen excuus om het niet te proberen.
U woonde daar waarschijnlijk in strijd met het bestemmingsplan aangezien het een bedrijfslocatie betreft en u had een zaak waar ondermeer allerlei voedingssuplementen verkocht werden.Vincent Brederoo schreef:4 oktober 2016 is mijn zaak failliet gegaan ik had ook net een scheiding achter de rug en woonde daar ook dus kwam ik op straat te staan.
U bent ook geen doorstromer aangezien u geen huis achter laat, zo werkt dat nu eenmaal.De woningbouwcoöperaties Arcade en Vestia hebben mij vervolgens van doorstromen na scheiding naar starter teruggezet zodat het zeker nog drie jaar kan duren eer ik een woning krijg toegewezen, met een uitkering is het niet mogelijk om bij een particulier te huren.
Ik begrijp niet helemaal waarom anti-kraak niet zou kunnen ivm kinderen? Uw ex heeft uw toestemming niet nodig om binnen Nederland te verhuizen dus ook die opmerking begrijp ik niet.Wat betreft een woning adviseerden ze anti-kraak, maar dat kan niet vanwege de kinderen en daar wil ik graag regelmatig voor blijven zorgen
Mijn ex is in juni 2016 met de kinderen zonder behoorlijk overleg te plegen i n Friesland gaan wonen, ik werd min of meer voor het blok gezet ,
Wij zijn slechts forumleden, vrijwilligers die af en toe eens een berichtje plaatsen maar hulp moet u toch echt bij de instanties zoeken. Ga nog eens goed na of u er alles aan doet en check uw prioriteitenlijstje nog eens af. Ga anti-kraak wonen en verblijf eenmaal in de twee weken een weekendje bij uw ouders om uw kinderen op te vangen - dat lijkt me een kleine doch goede stap in de correcte richting. Probeer de kansen te pakken in plaats van in te gaan op alles wat niet lijkt te kunnen.Zouden jullie mij kunnen helpen
Er lopen wat dingen door elkaar, maar als de curator nog bezig is met het afwikkelen van het faillissement, heeft dat inderdaad consequenties voor veel dingen. En als je een uitkering krijgt, hangen ook dáár weer mitsen en maren aan. Misschien is het een idee om eens op papier te zetten welke instantie wat eist? Dan weet je tenminste waar je door welk hoepeltje moet springen. Zoals ik het nu lees, zegt elke persoon/instantie namelijk niks al te geks, maar levert de som der delen een onwrikbare situatie op.Vincent Brederoo schreef:Via deze weg hoop ik gehoord te worden.
4 oktober 2016 is mijn zaak failliet gegaan, ik had ook net een scheiding achter de rug en woonde daar ook dus kwam ik op straat te staan.
In eerste instantie zei de gemeente ga maar naar het Leger des Heils en vraag een dakloze uitkering aan, woningbouwvereniging Arcade vertelde mij dat ik maar moest wachten tot ik aan de beurt was en suggereerde dat ik maar op straat moest leven.
De woningbouwcoöperaties Arcade en Vestia hebben mij vervolgens van doorstromen na scheiding naar starter teruggezet zodat het zeker nog drie jaar kan duren eer ik een woning krijg toegewezen, met een uitkering is het niet mogelijk om bij een particulier te huren.
Gelukkig kon ik voorlopig bij mijn ouders intrekken en kreeg ik na 3 maanden een uitkering van 575 euro omdat ik inwoonde. Daarentegen zeggen de woningbouw en gemeente nu “je hebt toch een dak boven je hoofd”.
Ondertussen ben ik ook bij Vitus Welzijn geweest om hulp te vragen, daar kreeg ik te horen “wij zijn geen makelaar, we kunnen je alleen helpen met je zorgverzekering omzetten” ( waar dat op sloeg begreep ik niet). Wat betreft een woning adviseerden ze anti-kraak, maar dat kan niet vanwege de kinderen en daar wil ik graag regelmatig voor blijven zorgen
Mijn ex is in juni 2016 met de kinderen zonder behoorlijk overleg te plegen i n Friesland gaan wonen, ik werd min of meer voor het blok gezet , ze had alles al geregeld toen ze vroeg of ik er mee instemde. Ik kon niet anders dan instemmen maar heb wel bedongen dat zij om de andere week de kinderen voor een weekend naar Poeldijk zou brengen.
Omdat ik in deze situatie om de twee weken een weekend voor mijn kinderen zorg , heb ik mij aangemeld voor een voedselpakket, maar daar kwam ik niet voor in aanmerking.
Ook moest mijn gebit nodig opgeknapt worden dus vroeg ik de gemeente of ik daar bijzondere bijstand voor kreeg, dat was er behalve toen ik rekening presenteerde toen kon het ineens niet meer.
Ik ben hiervoor in bezwaar gegaan, omdat ik geacht wordt te solliciteren is het ook belangrijk dat ik er verzorgd uitzie en mijn voortanden moesten eruit en zonder tanden wordt je nergens aangenomen.
Met de lage uitkering die ik krijg bouw ik op die manier nog meer schulden op (zelfs de curator houd niets van die uitkering in omdat ik recht op meer zou hebben voor leefgeld)
Om weer in het arbeidsproces te komen moet ik mij iedere week melden bij Patijnenburg Werkstroom de sociale werkplaats van de gemeente Westland.
Die moeten mij aan werk helpen, ik kon ergens werken met de juiste papieren, de ene werkconsulent zegt dat gaan we regelen en een ander zegt dat kan niet, die laatste heeft ook steeds banen die niet bij mijn profiel passen, ik heb het gevoel van het kastje naar de muur gestuurd te worden.
Ik vroeg aan de werkconsulent of deze met de curator kon regelen dat ik weer als ZZPer aan de gang kon, dan zou ik zo weer aan het werk kunnen, maar volgens de curator ( die over mijn faillissement gaat) kan dat niet, maar die zegt ook dat ik geen afspraken mag maken met mijn schuldeisers wat eigenlijk wel kan.
In de tussen tijd wordt ik als een crimineel behandelt moet me 2x per week melden en mag het land niet uit ook voor werk niet.
Zo wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd, zit ik nog steeds zonder werk en nog belangrijker zonder woning en de schulden lopen alleen maar verder op.
Als er nu iets met mijn ouders gebeurt ben ik dakloos en zie ik mijn kinderen ook niet meer omdat er 5 partijen zijn die elkaar tegen werken.
Ik heb altijd netjes belasting betaald nu gaat er een keer iets fout en wordt je als een crimineel behandelt
De gemeente en Vitus Welzijn die zeggen te helpen maar die laten mij het hardste vallen en echt in de kou staan. Het enige wat ik van hun vraag is of ze me kunnen helpen door te bemiddelen bij de woningbouw corperaties.
Zouden jullie mij kunnen helpen
In afwachting van uw antwoord,
Teken ik, met vriendelijke groet
Vincent Brederoo