LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TBS'ers en andere ongeneeslijk gestoorden...

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Ron V

TBS'ers en andere ongeneeslijk gestoorden...

Ongelezen bericht door Ron V »

OPSLUITEN.

We kunnen ze niet ter dood veroordelen jammer genoeg, maar misschien wel opsluiten in zwaar bewaakte kampen, op z'n amerikaans, waar ze het maar uitzoeken met elkaar en 100x levenslang zodat ze er nooit meer uitkomen. Geen verlof of andere onzin, geen bezoek van familie etc ... Het laatste station. Misschien ook interessant voor (kinder)moordenaars. Zou enorm veel kosten schelen aan de belastingbetaler en mensen ontmoedigen want ze weten dat er geen weg meer terug is uit zo'n kamp. Ook geen medicijnen behalve verdovingen e.d die iemand in elk geval in een kasplantje veranderen (ongevaarlijk dus).

Ik hoop dat er ooit een regering komt en met steun van het volk die keihard optreedt en wetten maakt tegen dit soort ongeneeslijke machines. Ook diegene die in zo'n kamp komt heeft GEEN rechten meer, dus ook geen mensenrechten want die heeft hij verspeeld door z'n daden.

Misschien dat er ooit in de toekomst wel een soort reprogrammerings methode komt die iemand kunnen aanpassen, maar tot dan zie bovenstaande.

Gast

Re: TBS'ers en andere ongeneeslijk gestoorden...

Ongelezen bericht door Gast »

Kan je die persoon dan niet meteen doodschieten ron v????Als je zo;n uitsprakendurft te doen dan ben ik er toch liever voor dat jij niet in de regering zit.Levenslang opsluiting daar zal men wel voor kiezen.maar om ze nou op amerikaanse manier te doen ben ik niet mee eens.Omdat in amerika wel eens de verkeerde de doodstraf gaven en dat kan nooit terrug gedraaid worden.En zoals die amerikanen in irak hebben huis gehouden met die gevangenen is niet om over naar huis te schrijven.Ze maken alles kapot maar weten niets van hoe ze op moeten bouwen.Dat mogen andere doen.Ik zou ze met liefde een schop inder hun achterste geen het land uit-Maar daar gaat het niet om.Ze moeten zo wie zo levenslang uit de maatschappij gezet worden.en ook gekastreerd.Maar om amerikaanse toestanden hier te halen vind ik te ver gaan en niet accepteren.Het is maar hoe je het bekijkt.

Ron V

Ongelezen bericht door Ron V »

Ja, maar levenslang opsluiten met 3 maaltijden per dag en ontspanning is geen optie. Ze moeten zelf ook flink en lang lijden ongeacht hun geestes toestand. Te werk stellen om zo de maatschappij terug te betalen zou wel een goeie optie zijn. En dan bedoel ik niet wasknijpers maken maar keihard werk wat hoge gevarenindex heeft.

Jopie (2)

Ongelezen bericht door Jopie (2) »

Ook ik ben tegen Amerikaans toestanden .
Er heerst daar ook klassejustitie .
Nee dat liever niet .
Wel laten werken en als ze aan de drugs zijn met dwang ver buiten de bebouwde kom verplicht laten afkicken.
En het is natuurlijk belachelijk als iemand niet meer terugekeert van zijn proefverlof er niet ineens naar hem wordt gezocht .
Zelfs als ze bijna zeker weten waar die zit.

Maar ja wat kan je anders verwachten van een CDA minister die drugsmokkelaars niet eens straft .

Gesloten