Even een vraagje. Van de week heb ik de woonlastennota mogen ontvangen. Jippie!
Ik woon zelf in Hilversum waar een teruggave heeft plaatsgevonden van een gedeelte van de afvalstoffenheffing. Deze teruggave is over komend jaar vastgesteld. In januari stond ik met 3 mensen ingeschreven en krijg dus een teruggave voor een meerpersoonshuishouden, vanaf februari met twee mensen en krijg vanaf dan dus een teruggave voor twee personen.
Nu heb ik een begeleidende brief gekregen waarin staat vermeld dat mijn teruggave ten onrecht is opgedeeld in het aantal maanden dat ik gebruik heb gemaakt van een bepaald adres. Ik heb al gebeld maar van de meneer werd ik niet veel wijzer (ik ben ook niet zo technisch in dat opzicht).
Nu is mijn vraag: hebben meer mensen deze teruggave en hebben meer mensen deze begeleidende brief ontvangen?
Als ik het zelf interpreteer komt het er op neer dat de opdeling (eerst meer daarna twee persoonshuishouden) onjuist is. Dat ik dus over het hele jaar meerpersoonsvergoeding krijg. Maar ik ben uiteraard bevooroordeeld en interpreteer het dus in mijn voordeel
Mijns inziens is er eigenlijk niets mis met de aanslag.
Maar ik ga in ieder geval afwachten, ze zouden het bedrag dat ik van hun ontvang op de rekening storten maar ik wil eigenlijk wel duidelijkheid. Wel spannend dat ik geld krijg terwijl het geheel volgens mij klopt.
Weet iemand hier meer van?
alvast bedankt