Beste redactie zouden jullie voor mij kunnen uitzoeken hoe het mogelijk is dat het GAK mij mijn 20 uur stage als werk ziet in November 2003 terwijl ik mijn stage al vanaf September 2002 loop bij dezelfde (in deze periode met een Rea uitkering)instelling na 30 juni niet meer. Ik ben op een verschrikkelijk manier behandeld aan de telefoon door de desbetreffende medewerker en heb zoals het wordt aangegeven bezwaar aangetekend en nu moet ik van het GAK naar de Sociale Dienst voor de 20 uur heb ik gedaan alleen geen tijd om het briefje te deponeren want ik zit op school en moet ook nog leren waar ik nu niet zo aan toe kom. Ik heb mijn stage moeten opgeven en heb opnieuw WW aangevraagd omdat de 20 uur voor mij een financiele strop is. De concentratie die ik nodig heb voor mijn opleiding die per 22 januari 2004 stop is nu op een erg laat pitje omdat deze romslomp die erbij komt teveel tijd vereist. Hoe krijgt de GAK het voor elkaar om tegelijkertijd een karretje te geven om je op te werpen een betere positie in de maatschappij te kunnen verwerven om je dan op hetzelfde moment te demotiveren. Ik heb van een vrij lang verhaal dat al begint bij mijn integratie via het Argonaut iets verkort want gelooft u mij maar het is erg lang en treurig. Niemand begrijpt het zelf mensen van de GAK zelf niet. Ik heb hierbij uw hulp nodig en hoop niet dat het net als bij het GAK lang op zich zal laten wachten. Ik ben aan het einde van mijn latijn. Het wordt niet leuker.
Ik hoor graag van u wat u ervan vindt en als u het toelaat wil ik er wel meer over vertellen. Het is schandalig mocht u er meer over willen weten dan merk ik het wel, ik hoop wel op een helpende hand en die heb ik hard nodig. Een gemotiveerde 40er. Mevrouw W.E.Zichterman te Amsterdam
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UWV en Integratie buro Argonaut
Re: UWV en Integratie buro Argonaut
Ik vrees dat Radar niet reageerd, doen ze al een tijd niet meer. Alleen als ze zelf iets op het forum zetten willen ze wel is een reactie plaatsten. Vind het wel erg jammer dat Radar niks van zich laat horen.