Het volgende ,afgelopen dinsdag naar Almere voor een gratis donateursdag bij Stichting AAP.
Wij werden in R'dam opgehaald Alexanderpolder,om daarna eigenlijk weer terug te rijden naar schiedam om twee dames op te halen,krom maar goed, het ergste komt nog ,daarna weer op weg dacht ik; met mijn invalide man.
Hebben wij het hele botlek gebied zowat gezien, met het bord zierikzee en europoort,nu dan ben je toch een eind verkeerd gereden ;jaren zelf naar hellevoetsluis en de maasvlakte gereden.
Nu deze meneer heeft veels te dicht op de vrachtwagens gereden zonder maar een paar meter afstand te houden met je remweg en dan met deze mensen in de bus.
Ik heb mijn mans hand fijngeknepen; of hij draaide zich om, te praten met de dame achter hem, dit resulteerde in bijna in de rechterberm.
Wij zijn zelf ooit in de prak gereden door een vrachtwagen,ik heb dit niet door bewusteloos te zijn geraakt mee gekregen,maar de angst is er wel.
Maar ik heb een zwager idem dito te dichtop rijd, wat is dit?
Als die wagen moet remmen zitten we helmaal bovenop
Ook omdat deze dames niet het juiste adres of code niet hadden opgegeven,maar ook de tomtom dit niet aangaf.Dit ging wel van onze reistijd af 13,10u waren wij pas net voor de rondleiding van 13.30u binnen.Terwijl met het afspreken ons verteld werd dat er 1.20u voor staat uitgezonder opstappers.
De rit terug door een jonge knul, na een uurtje wachten was gezegd, na mijn telefoontje, klopte en die heeft zo beheerst gereden heerlijk en hem 5 euro fooi gegeven voor een pilsje in het weekend en ik had nergens last van van bij zijn rijstijl.
Al met al 20.30u thuis voor de deur en goed doorgereden,lange dag zo bijelkaar,maar wel blij dat deze bussen er voor invaliden zijn en met de drukte op de weg kan er van alles gebeuren,maar niet meer met die meneer wil ik hierover toch maar bellen ik weet de naam niet van deze meneer dus beter van wel?