LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhoging brandstofaccijns en btw laatste druppel ?

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.

Bent u bereid offers te brengen voor lagere brandstof prijzen ?

Ja, van harte. De grens is bereikt/overschreden
4
80%
Nee, onder geen beding. Kost me teveel geld.
1
20%

Totaal aantal stemmen: 5

L.Rozenwater

Verhoging brandstofaccijns en btw laatste druppel ?

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Gaat Wouterje Bos binnenkort bakzijl halen betreffende de accijnsverhoging op de brandstof en wellicht de aangekondigde btw verhoging ?

Nederlanders mogen graag klagen maar doen er ondertussen weinig tot niets aan: dat zagen we o.a. in geval van het "beroemde" kwartje van Kok.

Er wordt alleen maar passief aktie ondernomen zoals b.v. handtekeningen akties. De heilige koe massaal laten staan voor enkele dagen is/was uitgesloten. Nederlanders zijn slachtoffer van gebrek aan solidariteit vanwege egoisme.

Een toeteraktie ? "Den Haag" lacht ons vierkant uit !!

Persoonlijk hoop ik dat de beroepsgoederenvervoersbranche (10 x woordwaarde) zeer binnenkort de knoop doorhakt en voor minstens een week alle wegen blokkeert. Nederland is een doorvoer land. Zorg dat die doorvoer tijdelijk onmogelijk wordt gemaakt !!
Dat zou "onze" Woutertje in een wel heel lastig parket brengen: schatkist ? Bodem in zicht !!! Neem van mij aan die diezelfde Wouter dan bakzijl haalt: een half ei is tenslotte altijd nog beter dan een lege dop !

Tja, "helaas" wordt de burger dan gedwongen te doen wat hij/zij jaren geleden had moeten doen: de heilige koe in de garage of op de parkeerplaats laten staan !!!

Waarschijnlijk zal 1 van de konsequenties zijn dat we tijdelijk genoegen moeten nemen met een "boterhammetje minder".......

sprokkel

Re: Verhoging brandstofaccijns en btw laatste druppel ?

Ongelezen bericht door sprokkel »

Ik help je het hopen, het zou inderdaad tijd worden voor dergelijke acties, maar gezien de overheid in deze een vooruitziende blik had (eigenlijk niet mogenlijk) hebben ze eerst de ikke samenleving gecreerd.

Gesloten