Laten we voorstellen om al de staatsgelden, die aan de politie worden overgemaakt, voortaan aan Peter R. de Vries en aan TROS-Opgelicht te doen toekomen! Zij levereren immers betere en competentere diensten aan de samenleving!!! Wie in Nederland, ziet erop toe dat het politie-apparaat haar plichten jegens de maatschappij weet na te komen? Thans doen ze slechts waar ze zin in hebben en zelfs het weinige dat ze doen; is knap beroerd!
De bestaande politie dient te verdwijnen, alle incompetente agenten, etc., dienen te vertrekken: op staande voet ontslaan en in de cel stoppen.
Er dient een landelijke politie te komen: liefst agenten uit China halen, met Chinese commissarissen van politie - zeer gedisciplineerd en uiterst plichtsgetrouw!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verstandig voorstel!!!
-
marieke2407
Re: Verstandig voorstel!!!
ik geef je groot gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
marieke2407
marieke2407
Re: Verstandig voorstel!!!
Dan is het niet te hopen dat je tot een minderheidsgroepering hoort, anders wordt je met het plaatsen van dit soort berichten gelijk in hechtenis genomen en dan maar wachten tot je een eerlijk proces krijgt.
Ik ben het wel eens met de achterliggende gedachten dat wanneer een politie agent denkt dat het wel eens lastig zou kunnen worden liever even de andere kant opkijkt in plaast van in actie komen.
Ik ben het wel eens met de achterliggende gedachten dat wanneer een politie agent denkt dat het wel eens lastig zou kunnen worden liever even de andere kant opkijkt in plaast van in actie komen.