| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Viel uw loonstrookje ook zo tegen?
Viel uw loonstrookje ook zo tegen?
Ik ben op zoek naar mensen uit de omgeving van Eindhoven - Helmond die hun loonstrookje van november 2004 en januari 2005 met mij willen vergelijken. Ik schrijf hier een artikel over in een regionaal dagblad. Wij willen graag kijken wat de gevolgen zijn van de verhoging van ziektekostenpremies, belastingen etc.
U kunt mij mailen via [email protected]
U kunt mij mailen via [email protected]
-
Gast
Re: Viel uw loonstrookje ook zo tegen?
Ziekenfondspremie: een euro hoger
WW premie: 3 euro hoger
Loonbelasting: 4 euro lager.
Per saldo: er 14 cent op vooruit gegaan.
Dus hoeze een artikel schrijven over een loonstrookje dat tegenvalt?
WW premie: 3 euro hoger
Loonbelasting: 4 euro lager.
Per saldo: er 14 cent op vooruit gegaan.
Dus hoeze een artikel schrijven over een loonstrookje dat tegenvalt?
-
Michellangelo
salaris valt altijd tegen
Ik weet niet of je in overheidsdienst zit, particulier verzekerd bent e.d. maar daar zitten de grote verschillen...
Ik weet niet of je in overheidsdienst zit, particulier verzekerd bent e.d. maar daar zitten de grote verschillen...
Het salaris wat ik ontvang noem ik ook wel de maandelijkse belediging.
-
Gast
Volgens mij nog te hoog als je de hele dag op kosten en in de tijd van je baas al die forums volkalkt.Geplaatst op 25 Jan 2005 08:48 door Janneke52
--------------------------------------------------------------------------------
Het salaris wat ik ontvang noem ik ook wel de maandelijkse belediging
Dat vind JIJ 
-
NAK
Er zijn maar weinig mensen die krijgen wat ze verdienen, maar er zijn er heel veel die beslist niet verdienen wat ze krijgen.
Wat elfrink38 wil, is het zelfde als appels met peren vergelijken en de uitkomst daarna delen door mandarijnen zodat je ze net iets makkelijker kunt vermenigvuldigen met bananen.
Snap je het nog......? Nee, nou dat gaat er dus ook gebeuren als je de loonstroken naast elkaar legt.
Het enige wat je zult horen is: " waarom moet ik meer betalen dan jij ????????????".
En wat de gevolgen zijn van al die verhogingen, dat weten de mensen intussen wel. Ze houden minder over !!!
Wat elfrink38 wil, is het zelfde als appels met peren vergelijken en de uitkomst daarna delen door mandarijnen zodat je ze net iets makkelijker kunt vermenigvuldigen met bananen.
Snap je het nog......? Nee, nou dat gaat er dus ook gebeuren als je de loonstroken naast elkaar legt.
Het enige wat je zult horen is: " waarom moet ik meer betalen dan jij ????????????".
En wat de gevolgen zijn van al die verhogingen, dat weten de mensen intussen wel. Ze houden minder over !!!
-
Gast
Niet op zich alleen de salarissen of uitkeringen die niet meer stijgen.Maar dat het leven ook steeds duurder is geworden .Kijk maar naar de belachelijke energieheffing (in 2005 weer flink verhoogd),ziekenfonds , accijns op brandstof (behalve op kerosine) en zo kan ik nog wel doorgaan.
Als je dat met 5 jaar geleden gaat vergelijken ten opzichte met het salaris of uitkering van toen dan schrik je echt hoeveel je uiteindelijk minder hebt.
Als je dat met 5 jaar geleden gaat vergelijken ten opzichte met het salaris of uitkering van toen dan schrik je echt hoeveel je uiteindelijk minder hebt.