| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vindt u dat behoorlijk bestuur, bezwaar alleen via postbus?
Re: vindt u dat behoorlijk bestuur, bezwaar alleen via postbus?
Je hebt nu toch ook DigiD
Doe er bijna alles mee wat gemeente en
overheid aangaat dus dit moet volgens mij
ook kunnen.
Doe er bijna alles mee wat gemeente en
overheid aangaat dus dit moet volgens mij
ook kunnen.
Puur eigenbelang van het OM.Ik snap niet, dat er anno 2007 geen andere bezwaarmogelijkheden zoals fax en/of email worden toegelaten.
Ze gaan ervanuit dat ze sneller via email en fax bedolven zullen worden onder berichten en vragen dan via brieven waar port voor betaald moet worden.
Daar komt bij dat je bezwaar pas geaccepteerd wordt en in behandeling wordt genomen als de boete betaald is.
Waarmee dus, zoals ik al eerder aangaf, het bezwaarschrift niet is voorzien van een (originele) handtekening (maar slechts een kopie, voor het geval je het echt niet snapt, maar waarschijnlijk probeer je je alleen maar dom te houden).1. Je kan kopie-paspoort meefaxen ter verificatie van je handtekening
2. Hetzelfde kan je via email doen door gebruik maken van een scanner
Daar komt bij dat je bezwaar pas geaccepteerd wordt en in behandeling wordt genomen als de boete betaald is.
Ben ik niet met je eens. In bezwaarschrift (liefst zo specifiek mogelijk) je bezwaren uiten en aangeven dat je er vanuit gaat dat, hangende het bezwaar, uitstel van betaling wordt verleend. De laatste jaren ben ik redelijk rustig maar in het verleden maakte ik standaard bezwaar met toevoeging van deze zin en heb geen enkele boet betaald omdat het OM geen kans ziet binnen 16 weken gerichte bezwaren af te handelen. Daar heb ik wel een postzegel voor over
Maar wellicht is er intussen iets veranderd?
Ben ik niet met je eens. In bezwaarschrift (liefst zo specifiek mogelijk) je bezwaren uiten en aangeven dat je er vanuit gaat dat, hangende het bezwaar, uitstel van betaling wordt verleend. De laatste jaren ben ik redelijk rustig maar in het verleden maakte ik standaard bezwaar met toevoeging van deze zin en heb geen enkele boet betaald omdat het OM geen kans ziet binnen 16 weken gerichte bezwaren af te handelen. Daar heb ik wel een postzegel voor over
Maar wellicht is er intussen iets veranderd?
Dus ..........Maar wellicht is er intussen iets veranderd?