| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] voorbeelden beledigende reacties die niet verwijderd worden
-
Gast
Beste venatius,
Voor mensen als u die in de wao lopen zal deze dag natuurlijk vervelend zijn ,u kunt nu niet uit verveling naar de winkel gaan.
Wij de WERKENDE mens vinden dit een prachtige dag om eens uit het dagelijkse werkritme te komen en nemen er aansluitend nog een dag extra bij,om even tot rust te komen en langzaam aan het vakantiegevoel te wennen.
Bovendien is Hemelvaartsdag een hoge feestdag om even stil bij te staan,volgens mij weet u niet eens wat deze dag inhoudt.
Maar dit alles is voor u niet weggelegd,u geniet immers 7 dagen per week vakantie op kosten van de gemeenschap,daarnaast gaat u uit verveling op deze website van allerlei onzin uitkramen en de boel een beetje opruien,u weet alles beter en u wilt zelfs onze regering wat voordoen.
Zou het niets voor u zijn om een politieke partij op te richten,wie weet, krijgt u veel stemmen en komt u in de regering,dan heeft u tenminste werk en heeft u de bevoegdheid om de burgers deze dag af te nemen.
Voor mensen als u die in de wao lopen zal deze dag natuurlijk vervelend zijn ,u kunt nu niet uit verveling naar de winkel gaan.
Wij de WERKENDE mens vinden dit een prachtige dag om eens uit het dagelijkse werkritme te komen en nemen er aansluitend nog een dag extra bij,om even tot rust te komen en langzaam aan het vakantiegevoel te wennen.
Bovendien is Hemelvaartsdag een hoge feestdag om even stil bij te staan,volgens mij weet u niet eens wat deze dag inhoudt.
Maar dit alles is voor u niet weggelegd,u geniet immers 7 dagen per week vakantie op kosten van de gemeenschap,daarnaast gaat u uit verveling op deze website van allerlei onzin uitkramen en de boel een beetje opruien,u weet alles beter en u wilt zelfs onze regering wat voordoen.
Zou het niets voor u zijn om een politieke partij op te richten,wie weet, krijgt u veel stemmen en komt u in de regering,dan heeft u tenminste werk en heeft u de bevoegdheid om de burgers deze dag af te nemen.
-
Gast
Re: voorbeelden beledigende reacties die niet verwijderd worden
@ gast
Met een dergelijke reactie, m.i. grenzend aan smaad en laster, kan ik mij levendig voorstellen, dat u maar liever anoniem wilt blijven.
Uit uw reactie maak ik op, dat niet ik, maar uzelf het gedachtengoed van Hemelvaartsdag blijkbaar niet kent.
Volgens u is het alleen een 'hoge feestdag'
Ik heb het gedachtengoed van Hemelvaartsdag kort samengevat, om er de niet-gelovigen niet mee lastig te vallen.
Het is te lezen in het Nieuwe Testament, aan het einde van de 4 evangelien en in het begin van de Handelingen van de Apostelen.
Ikzelf weet niet beter, dan dat ik een WERKENDE mens ben, dat ik NIET in de WAO loop en al helemaal niet, dat ik '7 dagen per week vakantie geniet, op kosten van de gemeenschap'
Ook heb ik nog nooit een bijstandsuitkering hoeven aanvragen.
(Met alle respect voor de miljoenen mensen die dat wel moeten doen.)
Het is uw goed recht om het niet met mij eens te zijn, maar ik denk, op basis van het bovenstaande, dat niet ik, maar uzelf onzin uitkraamt.
Ook heb ik helemaal niet de bedoeling gehad, om mensen 'deze vrije dag af te nemen', dus lezen kunt u blijkbaar ook al niet zo goed.
Integendeel! Ik vind juist, dat deze vrije donderdag/vrijdag meer waarde zou kunnen krijgen, als winkels en diensten gewoon open zijn.
Mensen die dan werken moeten dan uiteraard gecompenseerd worden.
En het mag dan zo zijn, dat Hemelvaartsdag in het Rooms Kathieke geloof een 'hoge feestdag' is, maar er zijn in nederland en in de wereld nog meer godsdiensten die eveneens miljarden gelovigen tellen.
Tegen die achtergrond, zou ik het niet onredelijk vinden, dat in een rechtsstaat, waarin o.a. niet op godsdienst mag worden gediscrimineerd, bijv. een 'hoge feestdag' als Hemelvaartsdag anno 2005 eens zou worden omgewisseld voor een andere vrije 'hoge feestdag' van een andere religie, dan die van het R.K. geloof.
Ik heb geen enkele behoefte om mij politiek te profileren, ik respecteer gewoon de democratische rechtsorde, en ik ben van mening, dat mijn bijdragen aan dit forum, daar volledig mee in overeenstemming zijn
Met een dergelijke reactie, m.i. grenzend aan smaad en laster, kan ik mij levendig voorstellen, dat u maar liever anoniem wilt blijven.
Uit uw reactie maak ik op, dat niet ik, maar uzelf het gedachtengoed van Hemelvaartsdag blijkbaar niet kent.
Ik heb het gedachtengoed van Hemelvaartsdag kort samengevat, om er de niet-gelovigen niet mee lastig te vallen.
Het is te lezen in het Nieuwe Testament, aan het einde van de 4 evangelien en in het begin van de Handelingen van de Apostelen.
Ikzelf weet niet beter, dan dat ik een WERKENDE mens ben, dat ik NIET in de WAO loop en al helemaal niet, dat ik '7 dagen per week vakantie geniet, op kosten van de gemeenschap'
Het is uw goed recht om het niet met mij eens te zijn, maar ik denk, op basis van het bovenstaande, dat niet ik, maar uzelf onzin uitkraamt.
Ook heb ik helemaal niet de bedoeling gehad, om mensen 'deze vrije dag af te nemen', dus lezen kunt u blijkbaar ook al niet zo goed.
Integendeel! Ik vind juist, dat deze vrije donderdag/vrijdag meer waarde zou kunnen krijgen, als winkels en diensten gewoon open zijn.
En het mag dan zo zijn, dat Hemelvaartsdag in het Rooms Kathieke geloof een 'hoge feestdag' is, maar er zijn in nederland en in de wereld nog meer godsdiensten die eveneens miljarden gelovigen tellen.
Tegen die achtergrond, zou ik het niet onredelijk vinden, dat in een rechtsstaat, waarin o.a. niet op godsdienst mag worden gediscrimineerd, bijv. een 'hoge feestdag' als Hemelvaartsdag anno 2005 eens zou worden omgewisseld voor een andere vrije 'hoge feestdag' van een andere religie, dan die van het R.K. geloof.
Ik heb geen enkele behoefte om mij politiek te profileren, ik respecteer gewoon de democratische rechtsorde, en ik ben van mening, dat mijn bijdragen aan dit forum, daar volledig mee in overeenstemming zijn
-
Gast
@ gast
-
Gast
We hoeven ons natuurlijk niet af te vragen wie die gast is.
Gezien de mannier waarop gereageerd wordt is er maar eentje die
dat doet.
Juist die ja.
Gezien de mannier waarop gereageerd wordt is er maar eentje die
dat doet.
Juist die ja.
-
Gast
Venantius is diegene die het schandalig vindt dat hij op zijn brieven naar het UWV nog een postzegel moet plakken. Hij moet zelf 39 cent uitgeven om zijn uitkering veilig te stellen. Weten we weer even wat voor soort dat is ...
-
Gast
en jij bent degene die altijd en overal op iedereen ligt te zeuren
-
Gast
Nou Venantius hoe verklaar je dat.
Je vind het inderdaad onbehoorlijk dat je een postzegel moet plakken terwijl
je hier loopt te verkondigen dat je werkt en nooit een uitkering gekregen heb.
We mogen wel blijven zeuren tegen deze man maar nou moet ik hem toch
wel gelijk geven.
Je vind het inderdaad onbehoorlijk dat je een postzegel moet plakken terwijl
je hier loopt te verkondigen dat je werkt en nooit een uitkering gekregen heb.
We mogen wel blijven zeuren tegen deze man maar nou moet ik hem toch
wel gelijk geven.
-
Gast
Dit heb ik gevonden in het onderwerp "onbehoorlijk dat UWV de klanten zelf postzegel laat betalen"venantius
Geplaatst op 04 Mrt 2005 04:18 door venantius
--------------------------------------------------------------------------------
Ik en vele anderen, hebben een uitkering van UWV.
te vinden op:
http://forum.trosradar.nl/forum/viewtop ... 08&start=0
Dus beste Venantius, je hebt wel degelijk een uitkering van het UWV. Of dat WAO, ZW, WW of iets anders is weet ik niet, maar doe niet alsof jij alleen van hard werken leeft.
Dankzij de 24-uurseconomie zijn de winkels al lang genoeg open.
Heerlijk om ook eens andere dingen te doen dan shoppen. Ook voor die mensen die doordeweeks vaak lang moeten werken.
Heerlijk om ook eens andere dingen te doen dan shoppen. Ook voor die mensen die doordeweeks vaak lang moeten werken.
-
Gast
U praat er heel slim om heen. U zegt telkens: DIE uitkering heb ik niet gehad, DIE uitkering heb ik niet gehad.ik heb nooit 1 van de van de door u genoemde uitkeringen gehad.
Maar u heeft zelf gezegd dat u een uitkering van het UWV hebt gehad. We weten alleen niet welke. Maakt niet uit hoor, maar doe niet alsof u van eigen arbeid alleen leeft.
-
Gast
wat maakt het uit of die gast anoniem is of venantius heet iedereen hier is anoniem.
Feit blijft gewoon dat je een uitkering heb of gehad hebt terwijl je hier doet voorkomen van niet.
Je bent deze topic zelf begonnen en als je op bepaalde dingen gewezen wordt dan zul je er toch op moeten reageren en je er niet met een Jantje van Leiden van af maken.
Feit blijft gewoon dat je een uitkering heb of gehad hebt terwijl je hier doet voorkomen van niet.
Je bent deze topic zelf begonnen en als je op bepaalde dingen gewezen wordt dan zul je er toch op moeten reageren en je er niet met een Jantje van Leiden van af maken.
-
Gast
Beste venatius,
Ik volg dit forum al verschillende jaren en lees ook regelmatig uw postings,u weet niet eens wat hemelvaartdag inhoudt,dat wat u heeft gelezen in het nieuwe testament ,speelt pas a.s. zondag met pinksteren.
Daarnaast moet ik concluderen dat u hier flink staat te jokken,in uw postings de afgelopen jaren,heeft u meerdere malen toegegeven dat u wao'er bent en een uitkering van het uwv geniet,bovendien maak ik uit uw laatste topic duidelijk op dat u liever heeft dat amtenaren van de gemeente en winkeliers werken,dus u wilt duidelijk de burger deze feestdag afnemen om aan u grieven te voldoen,omdat u zich die dag verveelt.
Uit uw vervolg berichten hier moet ik conluderen dat uw bovenkamer dusdanig rammelt dat u denkt dat u werkt maar ondertussen toch van een uikering geniet,waarschijnlijk vergeet u regelmatig uw pillen in te nemen om op enigerlei wijze normaal te functioneren.
Ik volg dit forum al verschillende jaren en lees ook regelmatig uw postings,u weet niet eens wat hemelvaartdag inhoudt,dat wat u heeft gelezen in het nieuwe testament ,speelt pas a.s. zondag met pinksteren.
Daarnaast moet ik concluderen dat u hier flink staat te jokken,in uw postings de afgelopen jaren,heeft u meerdere malen toegegeven dat u wao'er bent en een uitkering van het uwv geniet,bovendien maak ik uit uw laatste topic duidelijk op dat u liever heeft dat amtenaren van de gemeente en winkeliers werken,dus u wilt duidelijk de burger deze feestdag afnemen om aan u grieven te voldoen,omdat u zich die dag verveelt.
Uit uw vervolg berichten hier moet ik conluderen dat uw bovenkamer dusdanig rammelt dat u denkt dat u werkt maar ondertussen toch van een uikering geniet,waarschijnlijk vergeet u regelmatig uw pillen in te nemen om op enigerlei wijze normaal te functioneren.
-
Gast
Venatius ga eens naar Rome en vraag audientie bij benedictus de16'e
aan,misschien word je dan over een tijdje heilig verklaart
aan,misschien word je dan over een tijdje heilig verklaart
-
Gast
Dan komt-ie hier klagen dat het een schande is dat heiligen op hemelvaartsdag nog een postzegel op hun brief moeten plakken om hun uitkering binnen te krijgen.
-
Gast
Beste venatius,
het is niet de man die jullie bedoelen,dus niet karr1 of twee.
Dit balletje is opgegooid uit een hele andere hoek,het komt uit de staart van dit land.
Het zou voor jou verstandig zijn om eens te gaan biechten.
het is niet de man die jullie bedoelen,dus niet karr1 of twee.
Dit balletje is opgegooid uit een hele andere hoek,het komt uit de staart van dit land.
Het zou voor jou verstandig zijn om eens te gaan biechten.
-
Gast
Lekker schijnheilig weer venatius om nu al je reacties te gaan verwijderen.
-
Gast
Nou Venantius je hebt je mooi laten kennen.Komentaar leveren op alles en iedereen fora's openen en noem maar op.
Nu wordt je voor het blok gezet en wat doe je alles verwijderen en maar
aanmerkingen maken op karr-2.
Uiteindelijk blijkt dat jij de rotte appel bent.
Nu wordt je voor het blok gezet en wat doe je alles verwijderen en maar
aanmerkingen maken op karr-2.
Uiteindelijk blijkt dat jij de rotte appel bent.
-
Gast
Beste venatius,
Omdat ik en velen met mij niet goed begrijpend kunnen lezen,heeft u maar alles verwijderd,m.a.w. bewerkt.
Het schaamrood zal u wel tot achter de kaken staan.
U moet zich heel diep schamen.
Omdat ik en velen met mij niet goed begrijpend kunnen lezen,heeft u maar alles verwijderd,m.a.w. bewerkt.
Het schaamrood zal u wel tot achter de kaken staan.
U moet zich heel diep schamen.
-
Gast
sorry, erzat een foutje correctie
volgt.
Omdat ik en velen met mij VOLGENS U niet begrijpend kunnen lezen
volgt.
Omdat ik en velen met mij VOLGENS U niet begrijpend kunnen lezen
-
Gast