je weet waarvoor we niet graag willen werken....
....om minder van het leven te kunnen genieten...
waarvoor we wel werken is om juist meer van het leven te kunnen genieten....
helaas genieten sommige mensen erg veel ... vooral die goed in de slappe was zitten..
vraag: wie zijn nou de criminelen ?
a) de criminelen die elkaar elimineren c.q. liquideren ???
b) de topambtenaren die met veel sjoemeld en illegaal met het door ons braaf ingeleverde belastinggelden zichzelf verrijken en elkander met illegale bonussen en buiten proporties toespelen van salarisverhogingen (tot heel ver boven de ministersalarissen) ???
Of zijn toch beide partijen als crimineel te beschouwen ??? Normen en waarden ?? Hebben zulke figuren als het bovengenoemde dat dan überhaupt wel ??
Als het om heel veel geld gaat en zolang er geen gedegen controle bestaat is crimineelgedrag vaak inherrent aan het opgebouwde kapitaal en zelfverrijking..!
En wij maar laten bezuinigen geen salarisverhoging en steeds meer laten betalen voor onze primitief kapitaaltje c.q. pensioentje volgens Bakellende ook nog voor de jongeren bijbetalen die volgens mij heel weinig of geen interesse in pensioen...Maar Bakellende wil ons wel voor die jongeren mee laten betalen..
De jongeren denken niet aan pensioen dat deden wij toen ook niet en de ouderen van toen betalen ook niet voor ons pensioen mee.....
Goed, om heel snel rijk te worden zonder deelname aan een loterij of door andere geluk, mazzel, enz. moet je soms illegale praktijken op na houden....dus crimineelgedrag....
Dat is nu allemaal heel duidelijk gebleken na al die berichten over bouwfraude ...al het gesjoemel en allerlei illegale praktijken in de maatschappij....ook de ambtenaren zijn zelf niet interger dat is ook gebleken..!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waar werken wij voor.
-
Gast
Re: Waar werken wij voor.
Ja inderdaad slaapverwekkend, het verhaal is al zo oud als de weg naar Rome.
Waar werk je voor, geld gaat grotendeels naar de ander, mooi leven, voor jezelf of voor de ander, sparen voor later mmmmmmm. klinkt ook heel leuk.
Maar de realiteit is, dat je werkt voor niets, is al jaren zo, houdt men er dan wat aan over, ik niet.
We wachten al jaren op iemand, die deze vreemde aardse levenstijl eens om gaat draaien rijk gaat werken en arm gaat van het leven genieten, dus tot over een 1000.000 jaar
Gaap gaap gaap
Waar werk je voor, geld gaat grotendeels naar de ander, mooi leven, voor jezelf of voor de ander, sparen voor later mmmmmmm. klinkt ook heel leuk.
Maar de realiteit is, dat je werkt voor niets, is al jaren zo, houdt men er dan wat aan over, ik niet.
We wachten al jaren op iemand, die deze vreemde aardse levenstijl eens om gaat draaien rijk gaat werken en arm gaat van het leven genieten, dus tot over een 1000.000 jaar
Gaap gaap gaap
-
judas
VOOR MIJ, ik heb de maarschappij jaren geleden al de rug toegekeerd.
en heb alles opgegeven,vallen jullie allemaal maar dood slaven en kontekruipers.blijf werken sukkels want mijn hond moet ook te eten hebben.
en heb alles opgegeven,vallen jullie allemaal maar dood slaven en kontekruipers.blijf werken sukkels want mijn hond moet ook te eten hebben.
-
Gast
interessant, dus je bent niet meer afhankelijk van de maatschappij ?
hoe heb je dat gedaan ? en je krijgt ook geen geld ofzo ?
ben serieus en oprecht benieuwd judas.
hoe heb je dat gedaan ? en je krijgt ook geen geld ofzo ?
ben serieus en oprecht benieuwd judas.
-
toerkoo
wwarom ikke moette werke julie gek denke ike
lekerker uitkirink elk mand en naturlik beetje swart werk man
lekerker uitkirink elk mand en naturlik beetje swart werk man