| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat vinden jullie ervan
-
Belasting betaler
Wat vinden jullie ervan
Wat vinden jullie ervan dat het koningshuis geen belasting en successierechten hoeven te betalen? Wij burgers betalen wel alles als wij erven en belasting van ons loon
-
Gast
Re: Wat vinden jullie ervan
Daarom moet jij als een prins of prinses
geboren worden in het konings huis.
a.u.b
geboren worden in het konings huis.
a.u.b
Als ze het wel zouden moeten betalen dan gaat meteen hun uitkering omhoog . En die moeten wij ook met z,n allen ophoesten
-
Belasting betaler
Tuurlijk dat denk je dan maar hun uitkering zou gehalveerd moeten worden hebben ze nog genoeg om van te leven meer als heel hard werken mensen die wel belasting en dergelijke betalen en nergens een extra bonus kunnen ontvangen wwar die het daardoor iets gemakkelijk leven in plaats van armoe wwar we hard naar op weg zijn hier
-
hendrix
Einde van het oranjehuis scheelt de belastingbetaler heel wat.
maar ja wij domme hollanders vinden nog altijd oranje boven
en dat kost geld maak dat nou uit liever dat geld aan hun uitgeven dan aan je weet wel alles is een pot stront.wij schijten en vallen er wel in.
maar ja wij domme hollanders vinden nog altijd oranje boven
en dat kost geld maak dat nou uit liever dat geld aan hun uitgeven dan aan je weet wel alles is een pot stront.wij schijten en vallen er wel in.
-
Gast
Ach, die paar duppies die we per persoon jaarlijks voor het koningshuis betalen, wat maakt het uit?
Overigens betalen ze gewoon belasting, er zijn alleen ENKELE uitzonderingen. Zoals bijvoorbeeld het inkomen dat ze krijgen van het rijk, dat is belastingvrij.
Overigens betalen ze gewoon belasting, er zijn alleen ENKELE uitzonderingen. Zoals bijvoorbeeld het inkomen dat ze krijgen van het rijk, dat is belastingvrij.
-
Gast
Is dat ze dan daar over geen belasting over hoeven te betalen niet op zich al erg genoeg moeten wij toch ook. Dus waarom zij dan niet ? Is het niet 'n beetje te scheef dat de gewone man of vrouw wel belasting betaald over wat ze verdienen of dat als je toevallig in het koninshuis geboren bent het niet hoeft. Ik vind dat niet eerlijk ieder moet in die dingen ook gelijk gesteld zijn. Ze hebben geld genoeg om zich zelf te onderhouden ze rijden volgens mij ook nog goedkoper als de gewone mensen die wel belasting betalen[/u]
-
MAXIEM
De laatste cijfers zijn, dat ons koningshuis 67.000.000 per jaar belastingvrij opsteekt. 
-
Somalia
Jaren een uitkering nooit van mijn leven gewerkt nou ik kan dat ook hoor.
bevalt mij uitstekend om de zielige janus te spelen.
Ik zoek nou nog een rijke boerinnetje die enig erfgenaam is van een herenboer een princes van oranje is ook goed.
bevalt mij uitstekend om de zielige janus te spelen.
Ik zoek nou nog een rijke boerinnetje die enig erfgenaam is van een herenboer een princes van oranje is ook goed.
-
Gast
Ten eerste denk ik dat je een nulletje teveel gebruikt hebt.De laatste cijfers zijn, dat ons koningshuis 67.000.000 per jaar belastingvrij opsteekt.
Ten tweede is dit bedrag INCLUSIEF onkostenvergoedingen. En de gewone man krijgt zijn onkostenvergoedingen toch OOK belastingvrij uitbetaald.
-
MAXIEM
Dag gast,
Geen nul te veel maar wel inclusief 'onkostenvergoeding'.Groetjes, Ton.
Geen nul te veel maar wel inclusief 'onkostenvergoeding'.Groetjes, Ton.