LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke aktie tegen belastingdienst i.z. F. Vogel ?(x 400)

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
OVERHEID.HATER

Welke aktie tegen belastingdienst i.z. F. Vogel ?(x 400)

Ongelezen bericht door OVERHEID.HATER »

We lazen met z'n allen over 400 F. Vogel(s) met 1 sofinummer en geboren in 2003....... Daarna iemand nog iets gehoord over de maatregelen tegen 1 of meerdere medewerk(st)ers van het desbetreffende belastingkantoor ? Of stond de doofpot daar toevallig voor de deur ? :evil:

OVERHEID.HATER

Re: Welke aktie tegen belastingdienst i.z. F. Vogel ?(x 400)

Ongelezen bericht door OVERHEID.HATER »

Gelet de overweldigende hoeveelheid reacties, voel ik me genoodzaakt nog wat binnensmonds te mompelen: doofpot, corruptie, lijkt upc wel en weer voel ik me gepakt in m'n belstingsbetalersportemonnee :evil:

controleambtenaar

Ongelezen bericht door controleambtenaar »

Jeetje, waar bemoeien sommige mensen zich mee. Deze ambtenaar heeft een praktische oplossing bedacht. Dat is dus ook weer niet goed. Kijk eens naar jezelf. Denk niet dat jij zo perfect bent, maar owee als de overheid iets niet doet zoals het hoort. Dan is altijd maar weer die overheid. Wees blij dat er iemand praktisch omgaat met de wet. Anders wordt het helemaal een zooitje! Mogen die mensen ineens niet werken. En dan doen die mensen maar niks denk je dan. Tis dus nooit goed!!!

vreemd

Ongelezen bericht door vreemd »

wel eens van integriteit gehoord, zeker bij de overheid?

ONRECHT.HATER

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Dus controleambtenaar, praktisch de wet toepassen betekent volgens u het toestaan van valsheid in geschrifte.... Bij mijn weten staat nu juist in DE wet, dat DAT nou net NIET mag en gewoon een strafbaar feit is. Aan de andere kant begrijp ik uw redenering wel hoor ! Donner zet een krabbeltje op een dossier en plots mag van alles.........

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Onrecht.hater maak je toch niet druk daarover, dit is maar het topje van de ijsberg als je wist wat daaronder dreef, dan neem je niet eens meer de moeite om je onrechtgevoelens op dit forum te publiceren.

ONRECHT.HATER

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

GAST, u hebt gelijk. Dat dit maar een heel klein stukje top is van de bekende ijsberg. Ik heb gewoon ECHT de pest aan onrecht; daar kan ik ook niks aan doen. Dat zit in mijn karakter. Tja, als NIEMAND eens zijn/haar ongenoegen zou uiten over dit soort zaken, dan zou dat kunnen betekenen, dat het ons, als inwoner van Nederland, geen donder intresseert en DAT wil er bij mij niet in. Wel is het zo, dat de een z'n grens van accepteren veel hoger ligt dan die van een ander. Maar is "het accepteren van" wat dan ook niet altijd afhankelijk van het individu en niet van de groep ? (Omdat de individuen binnen een groep ook nog steeds een eigen grens trekken) Als bij mij de grens overschreden wordt, schrijf ik het van me af; dat lijkt me een fatsoenlijk alternatief voor verbaal geweld.........

Chris

Ongelezen bericht door Chris »

Ik ben het geheel met onrecht.hater eens, het wordt eens tijd dat de overheid op zijn k***e krijgt en niet moet denken dat zij boven de wet staan, dat geld ook voor de amtenaren, die hebben zo hun regels aangepast naar eigen inzicht.
Somige mensen denken nu eenmaal dat zij alles mogen doen, maar o wee dat je hun rechten schend dan staan ze gelijk op je stoep met een gerechterlijk bevel.

Dus onrecht hater het wordt inderdaad eens tijd dat er eens een signaal wordt afgeven naar de regering toe en naar de andere mede nederlanders, en dat somige nederlanders hun kop uit het zand moeten halen, en eens een keer actie moeten ondernemen als men er om vraagt, en niet moet gaan denken dat een andere dat wel voor je gaat doen.
Zie maar naar die actie om de winkels een signaal af te geven om op 1 dag niet te gaan winkelen, en wie doet er mee, een handje vol nederlanders geeft er gehoor aan, maar die gene die niet hebben mee gedaan hoor je nu destemeer klagen, nu het te laat is.
Kort maar krachtig dacht ik

Gesloten