LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wozwaarde en verglijking

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Wozwaarde en verglijking

Ongelezen bericht door Gast »

Dit staat op de site van mijn gemeente

De waarde van elk object is onderbouwd met een taxatieverslag. Indien u een woz-beschikking heeft ontvangen, kunt u het taxatieverslag voor dit pand opvragen bij de werkeenheid belastingen. Het is niet mogelijk om van een ander pand het taxatieverslag te verstrekken. Dit is wettelijk niet toegestaan.

Als ik dus niet de taxatie verslag van het pand krijg waarmee mijn woning vergleken is hoe kan ik dan bezwaar maken?

Gast

Re: Wozwaarde en verglijking

Ongelezen bericht door Gast »

Je kan bij het kadaster (online) de verkoopbedragen opvragen (tegen geringe kosten) van de betreffende postcode.

micro

Re: Wozwaarde en verglijking

Ongelezen bericht door micro »

door middel van je sofie nummer in te tikken op de web site van de gemeente midden drenthe kun je kijken hoe ze aan de waarde van je woning komen
dus wij kijken tot onze stomme ver bazing stond niet ons pand maar dat van de buren op de foto

hoe serieus is de gemeente met het bepalen van de waarde?????
het gaat om geld en daar zijn de meenste gemeentes gek op profiteren van de burgers. onze woning ging met een ton naar boven het is niet duidelijk waarom maar ze doen het en jij hebt maar weer te slikken zo als gewoonlijk.
foei gemeente midden drenthe moeten wij als burger deze gemeente nog serieus nemen nee dus
volgens mij zuigen ze het uit hun duim de waarde van de woningen
dus mensen in de gemeente midden drenthe vraag uw taxatie rapport aan en ga massaal er tegen in wanneer het niet klopt want van ons geld worden weer de gekste dingen gedaan en over de balk gesmeten

want dat kunnen ze bij deze gemeente en een fout mag toch niet voor komen het zijn abtenaren en die maken toch geen fouten :twisted: :twisted: :twisted:

Gesloten