LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WSNP!is gebrek aan communicatie het probleem?help aub!

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
layla85

WSNP!is gebrek aan communicatie het probleem?help aub!

Ongelezen bericht door layla85 »

Beste allemaal,

Mijn naam is Layla,ik ben leerling van het ROC te Amsterdam. Momenteel doe ik een onderzoek bij de stichting Vonk.
Doelstelling van vonk is
het bieden van praktische en sociale ondersteuning aan gebruikers van de Voedselbank
door ze te koppelen aan een maatje, om zo het contact te hervinden of te behouden
met de reguliere hulpverlening.
Doel daarbij is het bevorderen van de zelfredzaamheid van de cliënt en het verbeteren
van de financiële situatie. Met als resultaat o.a. een einde maken aan de noodzaak
gebruik te maken van de voedselbank. Omdat er veel mensen bij vonk zitten die ook met wsnp te maken hebben, heb ik besloten om daar over een onderzoek te doen. Mijn onderzoek vraag is: is gebrek aan communicatie tussen schuldenaars en bewindvoerders de reden voor het mislukken van het schuldsaneringtraject?Ik denk namelijk van wel,alleen op dit moment kan ik niemand vinden die daarover iets kwijt wilt.Daarom heb ik jullie hulp nodig om dit te kunnen onderzoeken. Ik weet niet of bewindvoerders ook op dit forum komen,graag wil ik weten hoe jullie hierover denken en voorbeelden uit de praktijk.

Ik hoop snel van jullie te horen,al vast bedankt voor de moeite.

Groetjes layla

Big-V

Re: WSNP!is gebrek aan communicatie het probleem?help aub!

Ongelezen bericht door Big-V »

Mijn onderzoek vraag is: is gebrek aan communicatie tussen schuldenaars en bewindvoerders de reden voor het mislukken van het schuldsaneringtraject?
Het is jouw opleiding. Is het dan niet logischer dat jij die vraag moet beantwoorden :??

Ik denk dat er snellere en meer praktische manieren zijn om in contact te komen met bewindvoerders dan via een consumentenforum..
Probeer het eens bij de bPBI ofzo.

Succes met je onderzoek.

Gesloten