| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WW-uitkering al verbruikt, nog niet eens aangemeld
WW-uitkering al verbruikt, nog niet eens aangemeld
Stel je bent minimaal een jaar aan het werk Waardoor je dus recht zal hebben op een WW uitkering als je bij huis zal komen te lopen.
Hoe kan het dat de UWV je WW uitkering al verbruikt is nog voordat je hebt aangemeld voor een WW uitkering. Waar je geen cent van betaald hebt gekregem
Lees wel goed hoe ik het zeg.
Ik heb het NIET over een uitkering die je soms even stopzet en voortzet ,
maar een Volledige WW die je nog niet eens hebt aangevraagd omdat je aan het werk was.
Hoe kan zon uitkering al lopen terwijl je nog helemaal niets hebt ingediend? ook zijn er helemaal geen betalingspecificaties van te vinden.
Hoe kan het dat de UWV je WW uitkering al verbruikt is nog voordat je hebt aangemeld voor een WW uitkering. Waar je geen cent van betaald hebt gekregem
Lees wel goed hoe ik het zeg.
Ik heb het NIET over een uitkering die je soms even stopzet en voortzet ,
maar een Volledige WW die je nog niet eens hebt aangevraagd omdat je aan het werk was.
Hoe kan zon uitkering al lopen terwijl je nog helemaal niets hebt ingediend? ook zijn er helemaal geen betalingspecificaties van te vinden.
Re: WW-uitkering al verbruikt, nog niet eens aangemeld
Lekker duidelijk verhaal. Daar kunnen we niets mee.
-
witte angora
De TS kennelijk ook niet.
-
witte angora
Kan het zijn dat dit een oude WW-uitkering is die niet is stopgezet terwijl je aan het werk was? Dan zijn die rechten kennelijk verlopen. Maar, zoals je aangeeft, als je weer een bepaalde periode aan het werk bent, zouden er nieuwe WW-rechten moeten zijn.
Ik zou dit even navragen bij het UWV.
Ik zou dit even navragen bij het UWV.
-
Komkommertijd
Opbouw regels een gaan lezen...
Elk heel jaar bouwde je op en bij enkele dagen tekort heb je niets meer!
Elk heel jaar bouwde je op en bij enkele dagen tekort heb je niets meer!
Wat zei het UWV toen u ze deze vraag stelde?
Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. Er kunnen alleen al verschillende redenen zijn waarom je mogelijk geen recht hebt op WW. Bijvoorbeeld omdat je niet als werknemer werkzaam was. Of doordat je niet buiten je eigen schuld je werk verliest. Maar het kan ook zijn dat je na je werkloosheid niet volledig beschikbaar was voor het arbeidsproces.123vw schreef: ↑26 feb 2020 06:24Stel je bent minimaal een jaar aan het werk Waardoor je dus recht zal hebben op een WW uitkering als je bij huis zal komen te lopen.
Verder is uit je verhaal niet duidelijk of je in het verleden wel een WW hebt gehad en of het UWV stelt dat je al WW hebt ontvangen of niet.
-
Theotrucker
Recht hebben op ww als je bij huis zal komen te lopen vind ik een heel moeilijke. Ik snap dit niet.