| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziekenfonds
-
filipino
ziekenfonds
Mijn dochter is afgelopen week 18 geworden en zit op de Europese school in Bergen NH. Zelf heb ik een uitkering WAO en ben bijna 65. Nu kreeg ik vandaag de nieuwe nota ziekenfonds over februari en tot mijn grote schrik is deze ruim 40 euro hoger dan in januari.
Mijn dochter krijgt GEEN studiefinanciering.
Mijn uitkering is 25 euro lager dan in 2004 .. en zo kan ik nog even door gaan...
Waar is men in godsnaam mee bezig daar in Den Haag???
Bezuinigen?? Ja, misschien ...alhoewel ik niet de DIRECTE noodzaak daarvan zie.. Onze volksvertegenwoordigers gaan in ieder geval niet zuiniger met ONS geld om. Voorbeelden genoeg...
Waarom ook.. ?
Het is nu eenmaal gemakkelijker om het geld van een ander uit te geven dan dat van jezelf ...
Mijn dochter krijgt GEEN studiefinanciering.
Mijn uitkering is 25 euro lager dan in 2004 .. en zo kan ik nog even door gaan...
Waar is men in godsnaam mee bezig daar in Den Haag???
Bezuinigen?? Ja, misschien ...alhoewel ik niet de DIRECTE noodzaak daarvan zie.. Onze volksvertegenwoordigers gaan in ieder geval niet zuiniger met ONS geld om. Voorbeelden genoeg...
Waarom ook.. ?
Het is nu eenmaal gemakkelijker om het geld van een ander uit te geven dan dat van jezelf ...
-
Gast
Re: ziekenfonds
Wie begint er nog aan kinderen als je 47 bent dat is vragen om moeilijkheden in elk opzicht.
-
NAK
Verkeerde reactie gast !!!!!!
Dit is een verantwoordelijkheid van filipino zelf.
Wat is de reden dat zij op de Europese school zit?
Is dat omdat vader een Europese ambtenaar is?
Als de school erkend is door het ministerie van onderijs heeft de dochter recht op studiefinanciering.
Vraag maar na bij de IB-groep.
Dit is een verantwoordelijkheid van filipino zelf.
Wat is de reden dat zij op de Europese school zit?
Is dat omdat vader een Europese ambtenaar is?
Als de school erkend is door het ministerie van onderijs heeft de dochter recht op studiefinanciering.
Vraag maar na bij de IB-groep.
-
Gast
tip,
zorg dat uw dochter een paar uren in de week gaat werken in een winkel of zo,dan is ze weer verzekerd zonder dat het veel kost.
veel jonge mensen van 18 jaar doen dat.
zorg dat uw dochter een paar uren in de week gaat werken in een winkel of zo,dan is ze weer verzekerd zonder dat het veel kost.
veel jonge mensen van 18 jaar doen dat.
-
Gast
Beste gast van 20:36,
Hij schrijft dat zijn dochter al in het ziekenfonds zit. Dus gaan werken maakt dan niks meer uit.
Ik vind het trouwens wel raar, een ziekenfonds dat in februari de premies verhoogt. Het zal wel een sterk verhaal zijn.
Hij schrijft dat zijn dochter al in het ziekenfonds zit. Dus gaan werken maakt dan niks meer uit.
Ik vind het trouwens wel raar, een ziekenfonds dat in februari de premies verhoogt. Het zal wel een sterk verhaal zijn.
-
Gast
Dat mogen ze, maar het is dan ook een geldige reden om van verzekering te veranderen.
-
Gast
stuur je dochter dan ook naar een normale school
is gewoon zieligdoenerij
kijk mijn dochter eens op een bijzondere school zitten................
is gewoon zieligdoenerij
kijk mijn dochter eens op een bijzondere school zitten................
-
Gast
het is geen bijzondere school maar een normale school en de
reden waarom op een buitenlandse school weet je ook niet dus
reageer normaal er zijn al zat abnormale op deze forums.
reden waarom op een buitenlandse school weet je ook niet dus
reageer normaal er zijn al zat abnormale op deze forums.
-
Gast
zet de reden er dan maar eens neer, wie weet krijgen we dan medelijden met je.................
-
Gast
Als jullie goed zouden lezen zie je dat de dochter in januari 18 is geworden. Dan is ze niet meer gratis meeverzekerd met moeder maar moet zelf vanaf februari haar ziekenfonds gaan betalen. Met of zonder baantje, dat maakt niks uit.